برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

مطالب مرتبط: این چیزی است که موج بعدی رشد در بازاریابی وابسته را هدایت می کند

3. فروش محصولات دیجیتالی و فیزیکی خودتان

برندها به دلیل پتانسیل فروش قوی، بازاریابی رسانه های اجتماعی را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کرده اند. آنها از این پلتفرم ها برای تبلیغ برند، محصولات و خدمات خود استفاده می کنند، زیرا می توانند مخاطبان هدف خود را در این شبکه ها پیدا کنند.

به همین دلیل، برندها برای تبلیغ محصولاتشان به جای اینکه خودشان این کار را در پروفایلشان انجام دهند، به اینفلوئنسرها روی می آورند. از سوی دیگر، سازمان‌هایی که از مشتریان محافظت می‌کنند، مانند کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، اینفلوئنسرها را ملزم می‌کنند که پست‌ها یا محتوای حمایت شده را برای ایجاد شفافیتی که کاربران می‌خواهند افشا کنند.

سطح بالای اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام آن را به مکانی ایده آل برای منبع برای سفیران برند تبدیل می کند. بنابراین، می توانید به دنبال فرصت هایی برای همکاری با برندهای بزرگ در اینستاگرام برای تبلیغ محصولات آنها باشید. این شرکت‌ها محصولات رایگانی را برای شما ارسال می‌کنند تا در حسابتان بررسی و تبلیغ کنید. وبلاگ نویس سبک زندگی، جی آلوارز، ویدئوها و عکس هایی را در کانال های مختلف خود منتشر می کند. برندها از او دعوت می کنند تا سفیر برندشان باشد – فرصتی عالی برای کسب درآمد.

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

لوسی دیویس، علاقه‌مند به تناسب اندام، کتاب‌های الکترونیکی را در اینستاگرام می‌فروشد. این اینستاگرامر بیش از 22 هزار دلار از کتاب الکترونیکی خود که آن را ایجاد و در اینستاگرام به بازار عرضه کرد، درآمد کسب کرد. بنابراین، اگر در تلاش برای ایجاد فالوور برای جذب پست های حمایت شده هستید، سعی کنید محصولات دیجیتالی ایجاد کنید و آنها را در اینستاگرام تبلیغ کنید. شما فالوورهای بیشتری خواهید داشت، آنها را درگیر خواهید کرد و احتمالاً کالاهای شما را خریداری خواهند کرد.

4. به عنوان سفیر برند خدمت کنید

مطالب مرتبط: 5 روشی که می توانید اکانت اینستاگرام خود را به یک ماشین درآمد زا تبدیل کنید

1. پست های حمایت شده

برندها برای تبلیغ محصولات خود از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کنند، زیرا بسیار موثر است. Instant Famous می گوید مردم به توصیه های دهان به دهان و محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افرادی که می شناسند بیشتر از خود برندها اعتماد دارند. در نتیجه، خریداران هنگام خرید یک کالا به دنبال ارجاعات همتایان خود هستند.

اجرای تبلیغات یا ارسال محتوای جذاب در اینستاگرام برای برندها آسان نیست و رقابت هر روز در حال افزایش است. با این حال، از بین بردن آن با کمک حرفه ای آسان است. به عنوان مثال: کارشناس اینستاگرام، جن هرمان، خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی را به برندهای بزرگ ارائه می دهد. این خدمات شامل آموزش، مشاوره و توسعه استراتژی های رسانه های اجتماعی است. شما نیز می توانید با همکاری با برندها به عنوان کارشناس رسانه های اجتماعی در اینستاگرام درآمد کسب کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/how-many-followers-do-you-need-to-make-money-on-instagram/431852

اگر از قبل جامعه ای از فالوورهای متعهد دارید، می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید. راستش را بخواهید، برای شروع به کسب درآمد به عنوان اینفلوئنسر نیازی به فالوورهای زیاد ندارید، زیرا برندها بیشتر بر روی نرخ تعامل تمرکز دارند تا دنبال کردن. بنابراین داشتن تعامل حضوری با فالوورهای خود می‌تواند برندهای بیشتری را جذب کند – که به معنای پیشنهادات بیشتر است – حتی اگر حساب اینستاگرام شما کمتر از 1000 فالوور داشته باشد. بنابراین، از آن فالوورهای وفاداری استفاده کنید که به هر توصیه‌ای که در حسابتان ارسال می‌کنید برای یافتن فرصت‌های همکاری با برند عالی استفاده می‌کنند.

2. بازاریابی وابسته

برخی از اینستاگرامرها با فروش محصولات دیجیتالی خودشان درآمد کسب می کنند. خبر خوب این است که این پلتفرم رسانه اجتماعی بر روی چیزهای بصری تمرکز دارد و کاربران برای الهام گرفتن و کشف محصولات جدید از اینستاگرام بازدید می کنند. بنابراین، تا زمانی که محصولات شما جذابیت بصری قوی داشته باشند، فروش در اینستاگرام آسان تر است.

اینستاگرام که به سادگی به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس شروع شد، به لطف برندها و تأثیرگذاران که از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف گسترده تر استفاده می کنند، به یک ابزار بازاریابی دیجیتال قدرتمند تبدیل شده است. امروزه اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد. تقریباً 80 درصد از این کاربران یک برند را دنبال می کنند و نزدیک به 60 درصد از آنها برای کشف محصولات جدید به اینستاگرام مراجعه می کنند.

وقتی فالوور شما محصولی را که در محتوایتان یا در حسابتان توصیه کرده اید خریداری می کند، از طریق بازاریابی وابسته کسب درآمد می کنید. آنها می توانند این کار را با کلیک بر روی پیوند وابسته یا استفاده از کد تبلیغاتی هنگام خرید کالا انجام دهند. این برند تعداد فروش های تکمیل شده را از طریق توصیه شما پیگیری می کند و کمیسیون می پردازد. این می تواند درصدی از سود شرکت پس از این فروش باشد.

برخی از محصولات دیجیتالی پرطرفدار در این پلتفرم عبارتند از: طراحی گرافیکی، LUTs، از پیش تعیین شده، فونت ها، فونت ها، و غیره. پرطرفدارترین محصولات فیزیکی شامل زیبایی، پوشاک، لوازم جانبی، دکوراسیون منزل، کالاهای فضای باز و ورزشی است. از طرف دیگر، می توانید خدماتی مانند مربیگری تناسب اندام، دوره های آنلاین، عکاسی، دستور العمل ها و غیره را ارائه دهید.

پست های حمایت شده در اینستاگرام رایج هستند. با این حال، برخی از برندها ترجیح می دهند با اینفلوئنسرها همکاری طولانی مدت برقرار کنند. در نتیجه از آنها برای تبلیغ محصولات خود به عنوان سفیران برند خود استفاده می کنند.

پست های اسپانسر شده تنها راه کسب درآمد در اینستاگرام نیست. کار به عنوان یک وابسته می تواند به شما در کسب درآمد از حساب خود کمک کند. در واقع، شما می توانید پست های حمایت شده را از طرف برندها و شرکت های وابسته آنها منتشر کنید.

علاوه بر این، می‌توانید بهترین برنامه‌های وابسته را در جایگاه خود جستجو کنید و به آن‌ها بپیوندید. برخی از این برنامه ها عبارتند از Amazon Associates، Shareasale، Impact، Clickbank، Sage Financials، FragranceNet.com و BH Cosmetics. به سادگی یک پیوند قابل کلیک را در بیو خود وارد کنید یا داستان های قابل کلیک ایجاد کنید و به تبلیغ این پیوندهای وابسته در پست ها و نمایه خود ادامه دهید.

با دانش و ابزار مناسب، می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید و در این پلتفرم کسب درآمد کنید، حتی اگر یک سلبریتی شناخته شده نباشید. در اینجا پنج راه اثبات شده برای کسب درآمد در اینستاگرام با تعداد فالوور مناسب آورده شده است. برای به حداکثر رساندن سود خود می توانید این جریان های درآمد را ترکیب کنید:

بازاریابی وابسته می تواند راه آسان تری برای کسب درآمد باشد، زیرا می توانید با محصولاتی که با آنها آشنا هستید یا قبلاً استفاده می کنید شروع کنید. برای شروع، فقط تحقیق کنید که آیا برندهای مورد علاقه شما بخشی از شبکه های بازاریابی وابسته هستند یا خیر، فرم درخواست را پر کنید و در صورت تایید، شروع به تبلیغ محصولات آنها در حساب اینستاگرام و کانال های دیگر کنید.

مطالب مرتبط: 6 مورد فوری برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام

5. خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی را ارائه دهید

دیدگاهتان را بنویسید