با این ابزار All-in-One فالوور اینستاگرام و شناخت برند خود را افزایش دهید

افشا: هدف ما ارائه محصولات و خدماتی است که فکر می کنیم برای شما جالب و مفید خواهد بود. اگر آنها را خریداری کنید، ممکن است کارآفرین سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای تجاری ما دریافت کند.

Brello یک ابزار اصلی همه کاره برای مدیریت بازاریابی اینستاگرام از طریق تلفن شما است. با Brello، مقیاس گذاری اینستاگرام خود، چه برای اهداف برندسازی شخصی یا حرفه ای، آسان است.

قیمت ها قابل تغییر است

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/grow-your-instagram-following-and-brand-recognition-with/370044

بدون صرف زمان و هزینه زیاد، استراتژی اینستاگرام خود را مقیاس بندی کنید. به طور معمول، اشتراک مادام العمر Brello 600 دلار است، اما می توانید امروز با فقط 49.99 دلار از طریق این پیشنهاد ثبت نام کنید.

این مجموعه شامل فهرست رو به رشدی از ابزارهایی است که مدیریت “Insta” خود را در حال حرکت آسان می کند. در حال حاضر، Brello شامل Story Creator، Post Maker، Grid Post Maker، Animated Story Maker، Analytics، Hashtag Generator، Repost Tool، Post Saver Tool، Photo Blend Tool، Bio Ideas Tool، Caption Spacer، Highlights Icon Maker، به علاوه ابزارهای دیگری است که به طور منظم اضافه می شوند. با صدها الگوی منحصربفرد، دست‌چین شده و قابل تنظیم برای پست‌ها، استوری‌ها و موارد دیگر، می‌توانید به سرعت یک پست اینستاگرام جمع کنید و از هشتگ‌های هوش مصنوعی برای طبقه‌بندی صحیح عکس‌های خود برای بهترین نوردهی استفاده کنید.

با ابزارهایی مانند Caption Spacer و تولیدکننده‌های هشتگ هوش مصنوعی، اطمینان حاصل می‌کنید که زیرنویس‌هایتان همیشه عالی به نظر می‌رسند و به بزرگترین (و بهترین) مخاطبان ممکن دسترسی دارید. بعلاوه، Brello معیارهای دقیق حساب مانند تعداد فالوورها، پست‌های برتر، نظرات، لایک‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌کند تا بتوانید آنچه را که در استراتژی خود در حال انجام است پیگیری کنید – همه اینها از کف دست شما.

اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای کسب و کارهای کوچک است تا به رسمیت شناختن برند خود و ایجاد فالوور وفادار بپردازند. اما مدیریت یک استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی زمان، انرژی و اغلب پولی را می‌طلبد که کسب‌وکار شما قادر به پرداخت آن نیست. خوشبختانه فناوری می تواند کمک کند.



گابریل هندرسون/Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید