این نوع افراد ابرقهرمانان مخفی هستند که کسب و کار شما به آن نیاز دارد

این نوع افراد ابرقهرمانان مخفی هستند که کسب و کار شما به آن نیاز دارد

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

کارآفرینی خلاق، اصطلاحی به ظاهر متناقض، ترکیبی منحصر به فرد و خارق العاده از مهارت هاست. تعادل بین کسب و کار و خلاقیت فقط یک پشته مهارت نیست – این یک ابرقدرت است که می تواند فرد را در دنیای تجارت متمایز کند.

برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb یک بار پرسید: «از بین 500 شرکت در فهرست 500 فورچون، چند شرکت از آنها هستند. [run by] افراد خلاق؟» او این سؤال را حتی فراتر می‌برد و می‌پرسد چه تعداد خلاق در آن هیئت‌مدیره وجود دارد. چسکی خاطرنشان کرد که او ممکن است یکی از تنها مدیران عامل Fortune 500 باشد که در حرفه طراح است و طراحی صنعتی را در مدرسه رود آیلند خوانده است. طراحی

مزیت خلاقانه او که از طریق پس‌زمینه طراحی‌اش به دست آمده است، نحوه اداره شرکت جهانی 88 میلیارد دلاری اشتراک خانه را شکل می‌دهد. چسکی خود را به عنوان یک طراح می بیند نه یک تاجر، و این هویت نشان می دهد که او چگونه شرکت خود را شکل می دهد تا طراحی و تجربیات خوب را بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل شود.

خلاق ها متفاوت فکر می کنند. کارآفرینان به طور انعطاف پذیری کارآمد هستند. با استخدام خلاقان کارآفرین، خلاقیت را در DNA سازمان خود می‌سازید و دنیایی از مزیت‌های قابل سنجش را باز می‌کنید که نوآوری و رشد را به همراه دارد. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد این ابرقهرمانان مخفی بدانید، تأثیر آنها بر نتیجه شما و نحوه استفاده از ترکیب قدرت آنها.

مطالب مرتبط: بر اساس گزارشی جدید، صاحبان مشاغل کوچک در حال انجام 3 اقدام خلاقانه برای دستیابی به اهداف خود در سال 2024 هستند.

کنکاش در دوگانگی: خلاق و کارآفرین

از یک سو، خلاقان اغلب به عنوان رویاپردازان آزاده یا هنرمندانی بینا دیده می شوند که هنجارها را به چالش می کشند – که براساس توانایی آنها در گفتن داستان و برانگیختن احساسات از طریق کارشان قضاوت می شود. از سوی دیگر، کارآفرینان اغلب به‌عنوان مدیرانی سرسخت یا به شدت رقابتی تصور می‌شوند که بیش از حد بر روی خط نهایی تمرکز می‌کنند. آنها بر اساس توانایی آنها در ارائه بازده برای سرمایه گذاران یا مقیاس دادن به تجارت به هر قیمتی مورد قضاوت قرار می گیرند.

کهن الگوهای خلاق و کارآفرین متضاد به نظر می رسند. اما وقتی یک سازمان رهبرانی را استخدام می کند که هم در خلاقیت و هم در کارآفرینی برتر هستند، لایه های جدیدی از همدلی و کارایی باز می شود.

مطالب مرتبط: چگونه از خلاقیت کارآفرینی برای نوآوری استفاده کنیم

خلاقیت و نتیجه نهایی

یک مطالعه توسط شرکت مشاوره مدیریت جهانی McKinsey & Company یک معیار کمی از خلاقیت را برای بررسی رابطه بین خلاقیت و عملکرد تجاری ایجاد کرد. نتایج آن مطالعه نشان داد که “خلاقیت به شدت با عملکرد برتر کسب و کار مرتبط است” – به طور خاص، عملکرد مالی بهتر، نوآوری و رشد.

از میان شرکت‌هایی که در ربع برتر خلاقیت قرار گرفتند – بر اساس کمیت، وسعت و فراوانی جوایز معتبری که در یک بازه زمانی 15 ساله کسب کردند – 67٪ از شرکت‌هایی که بالاترین رتبه را برای خلاقیت داشتند، رشد درآمد ارگانیک بالاتر از متوسط ​​داشتند. 70 درصد از این شرکت‌های خلاقانه بازدهی بالاتر از میانگین به سهامداران داشتند.

علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که “خلاقیت در قلب نوآوری کسب و کار است و نوآوری موتور رشد است”، از این ایده حمایت می کند که خلاقیت و رشد کسب و کار پویایی های قدرتمندی هستند که به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند.

شخص یا سازمانی که هر دو را در اختیار دارد غیرقابل توقف است. بنابراین، چگونه خلاقیت را وارد کسب و کار خود می کنید؟ با استخدام افراد خلاق

مطالب مرتبط: 5 راز برای ایجاد تیم فوق العاده فریلنسرهای راه دور – و نحوه حفظ آنها

بهترین های هر دو جهان: نقاط قوت کارآفرینان خلاق

کارآفرینان خلاق بخشی در ابرها هستند، بخشی در اعداد. ما رهبری رویایی را ارائه می دهیم و توانایی عجیبی در رویاپردازی (به معنای واقعی کلمه) یک نتیجه داریم. ما همچنین در حل مشکلات ماهر هستیم، از حس تجاری برای اتخاذ تصمیمات عملی و عملی برخورداریم و سیستم ها و چارچوب هایی را برای اجرای چشم انداز گسترده تر در نظر می گیریم.

پس از یک حرفه خلاقانه موفق در آژانس‌های تبلیغاتی و کار در کنار برند، می‌توانم ثابت کنم که چگونه مهارت‌های تجاری، دانش و اعتماد به‌نفس من به طور نامتقارن در هنگام بررسی کارآفرینی گسترش یافته است. من یک کسب و کار تجارت الکترونیک را شروع کردم که به یک برند شمع مستقیم برای مصرف کننده برنده جایزه تبدیل شد و اکنون به خرده فروشی در بازارهای داخلی و بین المللی گسترش یافته است.

هفته به هفته، من از مدیریت تابلوهای خلق و خو، تهیه پیش نویس دستورالعمل های برند، مفهوم کمپین های تبلیغاتی و نوشتن خطوط موضوعی ایمیل هوشمندانه، اسکریپت ها، یا محتوای طولانی به بررسی متقاطع هزینه ها و حاشیه سود، بررسی گزارش های پیش بینی روند و تحقیق می پردازم. مقررات گمرکی برای اطمینان از انطباق با قوانین صادرات محصول.

ذهن خلاق من دائماً در معرض چالش است و در این فرآیند، ذهن تجاری خود را ادغام، شکل داده و تقویت کرده ام. این‌ها همان «قدرت‌های ترکیبی» هستند که فقط در فیلم‌های اکشن درباره آنها می‌شنوید، اما مطمئناً برای هر خلاقی که به دنبال تکامل تجربه حرفه‌ای خود است، قابل دستیابی است.

جستجوی این ابرقهرمانان مخفی برای کسب و کارها به همان اندازه مفید است. زمانی که افراد خلاق در کسب و کار تثبیت می‌شوند، دیدگاهی جامع از هر دو جهان ارائه می‌دهد و غیرقابل انکار کار خلاقانه و شرکت را تاثیرگذارتر، نوآورانه‌تر و سودآورتر می‌کند.

3 مزیت ذهن خلاق و تجاری ترکیبی

برای شرکت‌هایی که علاقه‌مند به تعبیه نوآوری و خلاقیت در فرهنگ، فرآیند و سازمان خود هستند، در اینجا سه ​​راه سودمند ذهن خلاق و تجاری ترکیبی وجود دارد:

  1. افزایش همدلی: یک ذهن خلاق و تجاری ترکیبی درک عمیق‌تری از نیازهای شما یا مشتری نهایی شما و چالش‌های تیم خلاق را تقویت می‌کند و امکان تصمیم‌گیری همدلانه‌تر را فراهم می‌کند که با همه ذینفعان طنین‌انداز خواهد شد.
  2. بهبود کارایی: این طرز فکر ادغام شده با ترکیب حل خلاقانه مشکل با زیرکی تجاری، فرآیندها را ساده می کند، گلوگاه ها را کاهش می دهد، شکست را پذیرفته و راه حل های نوآورانه ای را تشویق می کند که بهره وری و سودآوری را بهبود می بخشد.
  3. همکاری بهتر بین بخش ها: این طرز فکر ترکیبی شکاف بین تیم‌های خلاق و عملیاتی را پر می‌کند و زبان مشترک و احترام متقابل را تقویت می‌کند که می‌تواند منجر به همکاری منسجم‌تر و مؤثرتر در سراسر سازمان شود.

ایجاد خلاقیت در کسب و کار

هیچ کمبودی در تمرینات و تکنیک های تیمی برای کمک به مدیران C-suite وجود ندارد تا خلاقیت را در سازمان خود تقویت کنند. اما شما نمی توانید راه خود را برای خلاقیت بیشتر انجام دهید.

خلاقیت باید در قلب افراد استخدام شده و در روح سازمان شما وجود داشته باشد. این فقط یک چیز خوب نیست، بلکه یک ضرورت برای تقویت نوآوری و محرک رشد در چشم انداز تجاری رقابتی امروز است.

هنگامی که افراد خلاق را در نقش‌های رهبری ارشد و اجرایی استخدام می‌کنید – و به آنها اجازه می‌دهید خلاقیت خود را اعمال کنند – به خودتان مزیت ناعادلانه ایجاد خلاقیت در DNA کسب‌وکارتان را می‌دهید، که ثابت کرده است نوآوری و رشد درآمد و بازده بالاتر از حد متوسط ​​را تقویت می‌کند. . اما شما باید به اندازه کافی آینده نگر باشید تا از این شانس با رهبری خلاق استفاده کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/these-types-of-people-are-the-secret-superheroes-your/478678

دیدگاهتان را بنویسید