این رویکرد به رهبری کلید موفقیت ماندگار است
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
در چشم انداز شرکت های امروز ، رهبری قوی بیش از توسعه استراتژی و نتایج رانندگی است – این مربوط به رهبری یک شرکت یا سازمان با نیت ، وضوح و هدف است.
رهبرانی که از مکانی برای افزایش آگاهی و خودآگاهی به وجود می آیند ، بهتر برای حرکت در عدم اطمینان ، الهام بخش کارکنان خود و هدایت نتایج کسب و کار بهتر هستند.
در یک شرکت شرکتی ، رهبری آگاهانه نوعی یادگیری مداوم است که توسط یک ذهنیت رشد ایجاد می شود که در آن شما اعتقاد دارید همیشه می توانید به عنوان یک شخص و به عنوان یک رهبر بهتر عمل کنید در حالی که پایه و اساس و فروتن هستید.
جان مکی ، مدیرعامل Whole Foods ، یک رهبر آگاه را به عنوان “کسی که در درجه اول با خدمت به هدف تجارت هدایت می شود ، توصیف می کند ، و نه با دستیابی به قدرت یا غنی سازی شخصی.
هنگامی که رهبران یک ذهنیت آگاهی را اتخاذ می کنند ، آنها به ارتباطات بهتری می رسند ، با فکر کردن به چالش ها و پرورش سازمان هایی که کارمندان احساس ارزش و انگیزه می کنند ، پاسخ می دهند. رهبری آگاهانه همچنین با جایگزینی تصمیم گیری واکنشی با پیش بینی و خرد اندازه گیری ، حل مسئله را تقویت می کند.
دوست ما ، مدیرعامل مایکروسافت Satya Nadella ، یکی دیگر از طرفداران موفق رهبری آگاهانه است ، با ایجاد یک فرهنگ در سطح شرکت که در آگاهی و هدف لنگر انداخته است.
وی بر همدلی و تحول فرهنگی در سازمان تأکید می کند و یک ذهنیت رشد و احساس فراگیر بودن را تقویت می کند. نادلا می گوید: “شما فقط نمی توانید به سر کار بروید و هر روز صبح دکمه همدلی را بزنید:” اکنون من همدلی خواهم شد. ” “تمام زندگی شما باید به طور مداوم خود را تحت فشار قرار دهد تا احساس عمیق تری از همدلی با اطرافیان خود ایجاد کند ، و تشخیص می دهد که این سفر هرگز به پایان نمی رسد.”
موفقیت نادلا خلاف واقع با مناطق دیرینه است که رهبران مشاغل باید بی رحمانه و داده های محور با یخ در رگ های خود باشند. او اثبات زندگی است که رهبری آگاهانه راه آینده است. تحت تصدی نادلا به عنوان مدیرعامل ، که در سال 2014 آغاز شد ، قیمت سهم مایکروسافت 969 ٪ افزایش یافته است که بهترین عملکرد اپل (923 ٪) را در همان دوره زمانی کسب کرده است.
بنابراین ، چگونه رهبران و کارآفرینان تجارت می توانند از این تغییر در تفکر بهره مند شوند؟
در اینجا کلیدهای من برای تغییر به ذهنیت آگاهی آورده شده است.
مرتبط: در دنیایی که به رهبران آگاه تر نیاز دارد ، در اینجا چگونه می توانید یکی شوید
یک دیدگاه نسلی را اتخاذ کنید
رهبری آگاهانه به جای اینکه دائماً به سه ماهه بعدی یا حتی سال آینده بپردازید ، نیاز به دیدگاه آنچه می خواهید برای خود و شرکت خود در طولانی مدت به دست آورید ، نیاز دارد. این در مورد تصمیم گیری با این درک است که زمان ما در اینجا محدود است ، اما میراثی که ما برای جانشینان و نسل های آینده خود می گذاریم ، به تعریف اینکه چه کسی در حال حاضر هستیم ، کمک می کند.
رهبران واقعی با آگاهی از چگونگی تأثیر اقدامات آنها بر موفقیت بلند مدت ، با تمرکز بر پرورش فرهنگ شرکت انعطاف پذیر که ارزش ماندگار را برای کارمندان ، مشتریان و جامعه گسترده تر ایجاد می کند ، تصمیم می گیرند. برنده های کوتاه مدت و سود سود افزایشی می تواند زودگذر باشد. موفقیت ماندگار ناشی از اطمینان از تراز با هدف بیشتر سازمان شما است.
با عشق و هدف رهبری کنید
من خوش شانس بوده ام که در طول سالها توسط مقدس بودن او ، دالایی لاما ، که به من القا کرده است که رهبری موفق ، چه در تجارت و چه در زندگی روزانه-به من القا شده است ، عمیقاً با یک هدف و عشق مرتبط است. این امر برای اطمینان از انجام آنچه در زندگی دوست دارید انجام می دهید بلکه باعث ایجاد حس عشق به افرادی که با آنها کار می کنید و هر روز با آنها ارتباط برقرار می کنید ، صدق می کند.
برخی ممکن است از مفهوم “عشق” که در یک مفهوم در محل کار اعمال می شود ، لرزند ، اما این که قادر به مهار یکی از قدرتمندترین نیروهای زندگی است می تواند منجر به نتایج باورنکردنی برای تیم شما به عنوان افراد و کل تجارت شما شود. دلسوزی برای تیم خود و برای خودتان برای تقویت یک فرهنگ حامی و ارزش در محل کار ضروری است.
مرتبط: 5 راه برای تأمین قدرت زندگی و تجارت خود از طریق رهبری آگاهی
به درون نگاه کنید
رهبری آگاه فقط مربوط به موفقیت خارجی نیست – بلکه در مورد پایداری پیشرفت شخصی است. سرمایه گذاری روی خود از نظر جسمی ، روحی و عاطفی تضمین می کند که شما انرژی و تاب آوری دارید تا به طور مؤثر منجر شود.
به همین دلیل من هر روز صبح برای حداقل 30 دقیقه مراقبه و بازتاب داخلی وقت می گیرم. این تمرین روزانه به من کمک می کند تا پایه و اساس بمانم و ارزیابی کنم که آیا من هر روز با ذهنم که برای تحقق هدفم تراز شده ام ، وارد می شوم. اگر من یک تصمیم مهم را وزن کنم و مسیری که در نظر دارم با ارزشهای خود هماهنگ نباشد ، در این جلسات به سرعت روشن می شود و می توانم بر این اساس محور باشم.
تمرکز بر مهم – نه فوری
من یک مؤمن بزرگ در اصل “اولین چیزهای اول” استفان کاوی ، که موعظه می کند اولویت بندی وقت شما را برای تمرکز بر آنچه واقعاً مهم است ، بر خلاف پرداختن به وظایف یا تصمیماتی که ممکن است “فوری ترین” باشد ، موعظه می کند.
برای اتخاذ این دیدگاه بسیار مهم است که بتواند به طور مداوم با هدف اصلی شما ارتباط برقرار کند. از خود بپرسید: چرا کاری را انجام می دهید؟ چه چیزی شما را هدایت می کند؟ این وضوح به شما امکان می دهد تا به طور مؤثر در اولویت قرار دهید ، و اطمینان حاصل کنید که تصمیمات رهبری شما با ارزش ها و رسالت سازمان شما مطابقت دارد.
ارزشهای خود را زندگی کنید و ارتباط برقرار کنید
رهبران آگاه در مورد زندگی ارزشهای شخصی خود و برقراری ارتباط واضح و مداوم با تیم ها و مشتریان خود به طور یکسان روشن هستند.
مهم است که ابتدا اطمینان حاصل شود که ارزشهای شما به خوبی تعریف شده اند و به راحتی می توانند برای دیگران بیان شوند. وقت خود را برای شناسایی هدف نهایی که می خواهید به دست آورید و ارزش ها و اصولی که برای تحقق آن هدف نیاز دارید ، مشخص کنید.
هنگامی که ارزش های شما به وضوح مشخص شد ، با تیم خود کار کنید تا آنها را درک کنید و می تواند آنها را در عملیات ، تصمیم گیری و فرهنگ کلی کسب و کار شما ادغام کند. این بدان معنا نیست که اعتقادات شما باید به کارمندان دیکته شود – این باید یک روند باز باشد که در آن می توانید توضیح دهید که چه چیزی در پشت ارزش های شما وجود دارد و چه چیزی را می خواهید به دست آورید. آنها را ترغیب کنید تا ارزش های خود را به اشتراک بگذارند و برای شناسایی مناطقی از تراز برای تسهیل خرید در دید کلی خود به اشتراک بگذارند.
پس از تأسیس و ابلاغ ، مهم است که “صحبت کنید” و به عنوان مثال رهبری کنید. اتخاذ حتی یک تصمیم کلیدی که با ارزشهای شما هماهنگ نباشد می تواند به سرعت اعتماد کارمندان ، مشتریان و ذینفعان خود را از بین ببرد.
مرتبط: چگونه می توان خودآگاهی را توسعه داد و به یک رهبر آگاه تر و مؤثرتر تبدیل شد
رهبران موفق امروز و فردا کسانی خواهند بود که برای ایجاد شرکت های پایدار و با هدف محور که استعدادهای برتر را به خود جلب می کنند و تأثیر معنی داری به وجود می آورند ، آگاهی را پذیرفته اند-همه در حالی که هنوز خط پایین را به جلو سوق می دهند.
همانطور که ساتیا نادلا و جان مکی نشان می دهند ، رهبری آگاهانه یک مهارت نرم نیست – این یک مزیت استراتژیک است و ممکن است تمایز اصلی در تعیین موفق ترین رهبران دوره ما باشد.
https://www.entrepreneur.com/leadership/this-approach-to-leadership-is-the-key-to-lasting-success/487648