این حق رای فروش مجدد در هر ثانیه 6 مورد را از محل دفن زباله نجات می دهد

این حق رای فروش مجدد در هر ثانیه 6 مورد را از محل دفن زباله نجات می دهد

Winmark Corporation، امتیاز فروش مجدد برندهایی مانند Plato’s Closet، Once Upon A Child، Play It Again Sports، Style Encore و Music Go Round، بی سر و صدا به یک نیروگاه پایداری تبدیل شده است. این شرکت با خرید اقلامی که به آرامی استفاده می شود و سپس فروش آنها، عمر 1.7 میلیارد محصول را از سال 2010 افزایش داده است – میانگین خیره کننده 182 میلیون کالا در سال یا شش مورد در هر ثانیه.

تاثیر آن محسوس است. تنها در سال گذشته، فرنچایزهای Winmark بیش از 500 میلیون دلار به فروشندگان محلی در سرتاسر آمریکای شمالی پرداخت کردند و راهی برای کسب درآمد در حین منحرف کردن اقلام از محل های دفن زباله ارائه کردند. برت هفس، مدیرعامل شرکت می‌گوید: «اگر ما در اطراف نبودیم، همه آن چیزها در کمد، زیرزمین، گاراژ یا محل دفن زباله‌ها وجود داشت.»

مطالب مرتبط: در نظر گرفتن مالکیت فرانشیز؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی سازی شده خود را از حق رای دادن پیدا کنید که با سبک زندگی، علایق و بودجه شما مطابقت دارد.

کلید موفقیت

Winmark در دهه گذشته به لطف مدل خود، نرخ تمدید حق رای 99٪ داشته است، که از دارندگان حق امتیاز انتظار دارد که از یک دستورالعمل عملیاتی اثبات شده پیروی کنند که طی 35 سال اصلاح شده است. هفس با تاکید بر تمرکز وینمارک بر یافتن نامزدهای متعهد به اداره کسب و کار به روش صحیح می گوید: “ما حق امتیاز نمی فروشیم، به آنها جایزه می دهیم. به نظر می رسد یک ترفند بازاریابی است، اما من به شما اطمینان می دهم که اینطور نیست.”

این استراتژی رشد عمدی نتیجه داده است. به گفته هفس، از سال 2002، تعداد فروشگاه های Winmark تا 60 درصد افزایش یافته است، اما فروش در سراسر سیستم بیش از 400 درصد افزایش یافته است. هفس می گوید: نود و پنج درصد از منابع ما بر فروشگاه های فعلی ما متمرکز است. ما می‌خواهیم آنها بهتر باشند. اگر قوی‌تر باشند، افراد بیشتری مایل به پیوستن خواهند بود.»

وینمارک به جای اولویت دادن به گسترش سریع مانند برخی دیگر از فرنچایزها، از رویکرد “آهسته و پیوسته” استفاده می کند. اکثر فرنچایزها فقط در یک مکان فعالیت می کنند و شرکت قبل از اینکه به آنها اجازه گسترش دهد، به دقت ارزیابی می کند.

مطالب مرتبط: این حق رای دادن توسط زنان از یک نقطه عطف بزرگ فراتر رفت – در مقابل شانس. در اینجا نحوه انجام آنها آمده است.

فروش مجدد ارزش محور

فلسفه مشتری اول Winmark به رشد آن دامن می زند. 90 درصد از کاندیداهای حق رای به عنوان مشتریانی شروع می‌شوند که به کسب‌وکار و مأموریت اعتقاد دارند. هفس می گوید: «مردم می خواهند هدفی داشته باشند. همه می‌خواهند امرار معاش کنند و می‌خواهند پولی دربیاورند، اما همچنین می‌خواهند از منافع اجتماعی و منافع اجتماعی برخوردار شوند و این فرصت به آنها امکان می‌دهد هر دو را انجام دهند.»

تمرکز این شرکت بر فروش مجدد مبتنی بر ارزش – مانند میانگین قیمت 11 دلاری در کمد پلاتو یا اقلام 5 دلاری در Once Upon A Child – آن را از رقبای متمرکز بر تجملات متمایز کرده است. هفس خاطرنشان می کند: “ما روزانه میلیون ها کالای ارزان قیمت را پردازش می کنیم.”

استفاده از تکنولوژی

همانطور که انتظارات مصرف کنندگان در مورد پایداری تکامل می یابد، استراتژی Winmark نیز تغییر می کند. Gaudette می‌گوید: «Winmark دائماً در حال ارزیابی و توسعه استراتژی‌های ما در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی و اتوماسیون می‌توانند تجربه امتیاز گیرنده و مشتری را افزایش دهند، است. فناوری‌های نوظهور نقشی کلیدی در ساده‌سازی عملیات، بهبود کارایی برای فرنچایزها و ارائه بینش بهتر به مشتری خواهند داشت.

Gaudette می‌گوید: «از افزایش آموزش و کار گرفته تا بهبود شخصی‌سازی، فناوری به پیشبرد Winmark و شرکای فرنچایز ما کمک می‌کند.

مطالب مرتبط: گرگ فلین مالک 1245 رستوران است و سالانه 2 میلیارد دلار درآمد دارد. در اینجا او چگونه این کار را انجام داد.

پایداری روی فلاش

فرنچایزهای Winmark بیش از فروش قوی لذت می برند. نام‌های تجاری آن به کالاهای اصلی جامعه تبدیل شده‌اند، و تیم رهبری با سابقه این شرکت – که بسیاری از آنها بیش از 20 سال در وینمارک دارند – همچنان ثبات را بر فلش ترجیح می‌دهند.

ما می‌خواهیم جایگاه خود را به عنوان یک دارایی میراثی در جامعه تثبیت کنیم. ما می‌خواهیم مردم و صاحبان فروشگاه‌های ما را همان طور که در مورد بیمارستان‌ها، کتابخانه‌ها، کلیساها فکر می‌کنند، فکر کنند – همانطور که ما در اطراف هستیم و خواهیم بود. هفس می‌گوید، بدون در نظر گرفتن مالک وجود دارد.

Winmark فضای قابل توجهی برای رشد می بیند. اما در حال حاضر، Heffes بر روی اصول اولیه تمرکز دارد: کمک به شکوفایی فرنچایزها، تقویت جوامع محلی و افزایش عمر شش مورد دیگر در هر ثانیه.

0524_Franchise_Article واحد تبلیغ آزمون حق رای v2b

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/franchises/this-resale-franchise-saves-6-items-from-landfills-every/483371

دیدگاهتان را بنویسید