این ابزار بازاریابی مخفی است که کسب و کار کوچک شما برای رقابت با برندهای بزرگ به آن نیاز دارد

این ابزار بازاریابی مخفی است که کسب و کار کوچک شما برای رقابت با برندهای بزرگ به آن نیاز دارد

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

در محیط خرده‌فروشی دیجیتال امروزی، برندهای کوچک‌تر معمولاً هنگام رقابت با بودجه‌های بازاریابی عظیم غول‌های صنعت، با نبردی سخت مواجه می‌شوند. هزینه‌های تبلیغات در بیشتر پلتفرم‌ها همچنان افزایش می‌یابد، و باعث می‌شود صاحبان کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک کوچک‌تر، فروش و مقیاس‌بندی مقرون‌به‌صرفه را دشوار کنند.

یکی از استراتژی‌های موثر و مقرون به صرفه که به برندهای تازه کار قدرت می‌دهد تا بدون هزینه‌های اولیه سنگین مرتبط با تبلیغات سنتی، فروش خود را افزایش دهند، بازاریابی وابسته است. در این مدل، خرده‌فروشان آنلاین با ناشران وب‌سایتی که دارای محتوا هستند، شریک می‌شوند و مخاطبانی دارند که به خرده‌فروش آنلاین نیز مرتبط هستند. خرده‌فروش تنها زمانی به ناشران پول پرداخت می‌کند که فروش واقعاً تکمیل شود، معمولاً به عنوان کمیسیونی که به عنوان درصدی از آن فروش نشان داده می‌شود، و بازاریابی وابسته را به یک استراتژی بازاریابی کم خطر و با پاداش بالا تبدیل می‌کند.

برنامه‌های پاداش بازگشت نقدی مانند Rakuten، PayPal Honey و Capital One Shopping که به عنوان ناشر در مدل بازاریابی وابسته عمل می‌کنند، با ارائه درصد کمی از کمیسیون‌های کسب‌شده‌شان به عنوان بازپرداخت در خرید مصرف‌کنندگان، مشوق مشتریان هستند. این برنامه ها و سایر برنامه ها مانند آنها توسط میلیون ها خریدار آنلاین استفاده می شود. با کار با ناشران برنامه افزودنی مرورگر Cashback از طریق یک برنامه وابسته، خرده فروشان کوچکتر می توانند از پتانسیل این کانال بازاریابی مبتنی بر عملکرد بهره ببرند و بدون افزایش بیش از حد بودجه، به مصرف کنندگان آگاه از ارزش دسترسی پیدا کنند.

اما، خرده فروشان آنلاین کوچکتر ممکن است نگرانی هایی در مورد افزونه های مرورگر و تأثیر آنها بر یک نام تجاری داشته باشند. آنها ممکن است در مورد حاشیه سود یا از دست دادن کنترل قیمت و تخفیف هایی که ارائه می دهند نگرانی داشته باشند یا اینکه مشتریان آنها ارزش کمتری برای محصولاتشان قائل هستند زیرا در حال دریافت وجه نقد هستند. اما اگر یک نام تجاری یک برنامه وابسته ارائه دهد، آنها در حال حاضر نرخ کمیسیون را برای فروش پرداخت می کنند که باید در محاسبات حاشیه آنها منعکس شود. پاداش‌های برگشت نقدی از کمیسیون‌هایی که ناشران از فروش کسب می‌کنند به مشتری پرداخت می‌شود. و خرده‌فروشانی که نگران این هستند که آیا مشتریان برای ارائه پاداش‌های بازگشت نقدی از طریق یک برنامه افزودنی مرورگر ارزش کمتری برای برند خود قائل می‌شوند، می‌توانند از دانستن اینکه حتی برخی از مارک‌های لوکس شروع به ارائه پاداش‌های بازگشت نقدی کرده‌اند، دل ببندند.

حقیقت این است که افزونه‌های مرورگر Cashback به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل شده‌اند که هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای بازرگانان سودمند است. آنها می توانند فروش را افزایش دهند، میانگین ارزش سفارش را افزایش دهند و به کسب و کارهای تجارت الکترونیکی که دارای مالکیت مستقل هستند کمک کنند تا به مشتریان جدید دست یابند.

مطالب مرتبط: چگونه برندها می توانند پاداش های کوتاه مدت را به وفاداری بلند مدت تبدیل کنند

چرا مصرف کنندگان برنامه های افزودنی مرورگر را دوست دارند

اشتهای مصرف کنندگان برای پس انداز بیشتر از همیشه است. در یک نظرسنجی مصرف‌کننده که توسط Wildfire انجام شد و توسط شرکت تحقیقاتی Big Village در ماه مه 2024 انجام شد، ما نگرش‌های مصرف‌کننده را نسبت به ابزارهای مختلف پس‌انداز، از جمله پس‌انداز نقدی و کوپن‌های مرورگر که خریداران آنلاین از آن‌ها استفاده می‌کنند، بررسی کردیم. در یک یافته، 77٪ از مصرف کنندگان گفتند که بیشتر از همیشه به دریافت پاداش نقدی برای خرید علاقه مند هستند و 72٪ گفتند که علاقه بیشتری به استفاده از کوپن ها و تخفیف های آنلاین برای خرید دارند.

این تاکتیک ها پس از خرید در هنگام فروش و رویدادهای تبلیغاتی در رتبه دوم قرار داشتند. در واقع، این تاکتیک ها بالاتر از خرید از خرده فروشان تخفیف دار یا خرید محصولات عمومی قرار داشتند.

گزارش Wildfire همچنین نشان می‌دهد که تقریباً از هر سه مصرف‌کننده یک نفر (27%) از افزونه‌های مرورگر برای کسب وجه نقد استفاده می‌کنند. بیشتر امسال نسبت به سال گذشته، و 70 درصد از مصرف‌کنندگانی که تا به حال یک افزونه مرورگر را نصب کرده‌اند، اغلب از آن برای دریافت پاداش نقدی استفاده می‌کنند.

این یافته‌ها نشان می‌دهد که ابزارهای خرید متمرکز بر صرفه‌جویی در حال تبدیل شدن به یک تجربه خرید آنلاین هستند. با این حال، برنامه‌های افزودنی مرورگر فقط در مورد تخفیف نیستند، بلکه اعتماد مصرف‌کننده را افزایش می‌دهند. پاسخ دهندگان در نظرسنجی Wildfire از افزونه های مرورگر Cashback مزایای زیادی کسب می کنند، از جمله:

  • 86٪ پیشنهادات در برنامه افزودنی خود را ارزشمند می دانند
  • 84٪ به پیشنهادهایی که از طریق برنامه افزودنی دریافت می کنند اعتماد دارند
  • 83٪ گزارش می دهند که با دریافت کوپن در پسوند خود در زمان خود صرفه جویی می کنند

برای خرده‌فروشان کوچک تا متوسط، ارائه معاملات از طریق برنامه‌های افزودنی می‌تواند به مشتریان اطمینان دهد که در خرید خود انتخاب درستی می‌کنند، که می‌تواند به نرخ تبدیل بالاتری تبدیل شود.

مطالب مرتبط: 11 استراتژی بازاریابی موثر برای کمک به ساده سازی استارتاپ شما

درک تأثیر افزونه های مرورگر بر بازرگانان

یکی از رایج‌ترین نگرانی‌ها در میان برندهای کوچکتر این است که ارائه معاملات از طریق افزونه‌های مرورگر Cashback ارزش درک شده محصولات آنها را کاهش می‌دهد. با این حال، داده ها داستان متفاوتی را بیان می کنند. افزونه‌های مرورگر Cashback فقط به مشتریان تخفیف نمی‌دهند، بلکه به بازرگانان کمک می‌کنند تا دسترسی خود را گسترش دهند و فروش را از چندین راه مهم افزایش دهند. نظرسنجی Wildfire در سال 2024، و همچنین یک مطالعه برجسته در سال 2023 که توسط CJ و Namogoo در 67 میلیون سفر خرید انجام شد، بر ارزش تجاری افزونه‌های مرورگر متمرکز شد و برخی از تأثیرات آن را بر تجار نشان داد.

  1. ترجیحات تجاری بهبود یافته: استفاده از افزونه‌های مرورگر بازگشت نقدی بر انتخاب خرده‌فروشان خریداران آنلاین تأثیر می‌گذارد: 88 درصد از پاسخ‌دهندگان در نظرسنجی Wildfire که از افزونه مرورگر بازگشت نقدی استفاده می‌کنند، خرید از تاجرانی را انتخاب می‌کنند که معاملات ارائه می‌دهند.
  2. افزایش نرخ تبدیل: نرخ تبدیل برای هر تجارت الکترونیکی حیاتی است. نظرسنجی Wildfire نشان داد که استفاده از افزونه‌های مرورگر Cashback می‌تواند تأثیر مثبتی بر نرخ تبدیل تاجر داشته باشد. در واقع، 93 درصد از پاسخ دهندگانی که از افزونه ها استفاده می کنند، احتمال بیشتری دارد که خرید خود را تکمیل کنند. گزارش CJ/Namogoo نشان می‌دهد که برنامه‌های افزودنی حتی برای خریدارانی که سبد خریدشان کالای تخفیف‌خورده‌ای نداشت، تبدیل‌ها را تا 25 درصد افزایش می‌دهد؛ و علاوه بر این، خریدارانی که یک هشدار قبل از تسویه حساب از افزونه مرورگر Cashback خود دریافت کرده‌اند، 64 درصد بیشتر احتمال دارد که خرید را تکمیل کنند. در مقایسه با کاربران برنامه افزودنی که هشداری را مشاهده نکردند.
  3. مقادیر متوسط ​​سفارش بالاتر: شاید یکی از مهم ترین مزایای افزونه های مرورگر Cashback برای بازرگانان، افزایش میانگین ارزش سفارش (AOV) باشد. در مجموع 60 درصد از مصرف‌کنندگان در نظرسنجی Wildfire گزارش دادند که وقتی می‌دانستند از طریق تمدید قرارداد به دست می‌آورند، بیشتر خرج کرده‌اند، زیرا معتقد بودند که ارزش را از طریق بازگشت نقدی یا پیشنهادات کوپن به حداکثر می‌رسانند. علاوه بر این، گزارش CJ/Namogoo نشان داد که برنامه‌های افزودنی مرورگر خرید باعث افزایش 38 درصدی نرخ‌های «افزودن به سبد خرید» خریداران و 65 درصد درآمد بیشتر در هر جلسه خرید با نمایش هشدار از برنامه افزودنی شده است.

نکات مثبت درک افزونه های مرورگر

قابل درک است که خرده فروشان مستقل ممکن است در مورد اجازه دادن به پیشنهادات وابسته خود در برنامه های افزودنی مرورگر محتاط باشند. نگرانی در مورد کنترل قیمت و فشرده سازی حاشیه اغلب ایجاد می شود. با این حال، برنامه‌های افزودنی مرورگر Cashback برای کاهش قیمت یا کاهش ارزش برند شما نیستند، بلکه در مورد ایجاد یک موقعیت برد-برد برای برندها و مصرف‌کننده هستند.

سه دلیل کلیدی که چرا افزونه های مرورگر منطقی هستند عبارتند از:

  • افزایش دید: نشان‌دادن در افزونه بازگشت نقدی می‌تواند یک برند را به مشتریان جدیدی معرفی کند که ممکن است در غیر این صورت از جای دیگری خرید کرده باشند. بسیاری از برنامه‌های افزودنی می‌توانند اعلان‌ها را در صفحه نتایج جستجوی Google راه‌اندازی کنند و به خرده‌فروشان در نتایج کمک می‌کنند تا با هشدار پیشنهاد بازگشت نقدی برجسته شوند.
  • کم خطر: برخلاف تبلیغات سنتی، خرده‌فروشان تنها زمانی پرداخت می‌کنند که فروش انجام می‌شود، و مطمئن می‌شوند که نتایج ملموسی از تلاش‌های بازاریابی شما دریافت می‌کنند.
  • توانایی رقابت با برندهای بزرگتر: برنامه های افزودنی مرورگر Cashback به هم سطح شدن زمین بازی کمک می کند. مارک‌های بزرگ‌تر اغلب منابع بیشتری برای کمپین‌های بازاریابی گسترده دارند، اما خرده‌فروشان کوچک‌تر می‌توانند از برنامه‌های افزودنی برای نمایش پیشنهادات بازپرداخت نقدی خود نیز استفاده کنند. این می‌تواند به خرده‌فروش‌های کوچک‌تر کمک کند تا در مجموعه‌ای از ملاحظات برای خریدارانی که فکر ارزش‌گذاری دارند، وارد شوند.

نتیجه گیری

چشم انداز تجارت الکترونیک به طور فزاینده ای رقابتی است و خرده فروشانی که دسترسی مشتری جهانی به Walmart، Target، Amazon یا Temu را ندارند، به هر مزیتی که می توانند داشته باشند نیاز دارند. استفاده از افزونه‌های مرورگر بازگشت نقدی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی وابسته می‌تواند حرکت هوشمندانه‌ای باشد که نه تنها سود نهایی را افزایش می‌دهد، بلکه وفاداری طولانی‌مدت مشتری را نیز ایجاد می‌کند. در دنیایی که خریداران دائماً در جستجوی بهترین قیمت و ارزش هستند، برند شما می‌تواند همان برندی باشد که وقتی افزونه مرورگر آن‌ها را از پیشنهاد عالی بعدی شما آگاه می‌کند، به آن مراجعه می‌کنند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/this-is-the-secret-marketing-tool-your-small-business-needs/482940

دیدگاهتان را بنویسید