ایده خنده دار این سوملیه، صنعت شراب 385 میلیارد دلاری را مختل می کند

ایده خنده دار این سوملیه، صنعت شراب 385 میلیارد دلاری را مختل می کند

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

کریستین اولشفسکی به عنوان یک سملیه در رستوران‌های معتبر و ستاره‌دار میشلین و با سابقه‌ای در کشاورزی پایدار، می‌خواست شراب ارگانیک و باکیفیت را برای افرادی که معمولاً از آن دوری می‌کردند قابل دسترس‌تر کند.

راه حل او: آن را در یک قوطی قرار دهید.

در سال 2017، او شرکت شراب کنسرو شده خود به نام Nomadica را وارد بازار کرد، شراب بدون شکر در بسته بندی های سازگار با محیط زیست. اما همه شیفته نبودند. برای بسیاری در صنعت شراب سنتی، قورت دادن شراب کنسرو شده سخت بود.

اولشفسکی به یاد می‌آورد: «زمانی که من عرضه کردم، شراب کنسرو شده تماماً شراب‌های ارزشمندی بود، چیزی که واقعاً نمی‌خواهید در یک لیوان بریزید. “من نمی توانم به شما بگویم که وقتی شروع به دور زدن و رکاب زدن Nomadica برای مردم کردم، چند بار از اتاق ها می خندیدم. حتی جامعه و دوستان من در صنعت شراب اینگونه بودند که چرا این کار را می کنید؟ هیچ کس این را نمی خواهد. “

معلوم شد اشتباه کرده اند Nomadica اکنون مستقیماً برای مصرف کننده و در خرده فروشان در 25 ایالت مانند Whole Foods، Sprouts، و Total Wine در دسترس است، با Target در حال کار برای سال 2025 سال گذشته، Nomadica به عنوان برند نوشابه نوشابه سال در موج بعدی انتخاب شد جوایز.

اولشفسکی در یک روز با پادکست Jon Bier به من پیوست تا در مورد مسیر خود از انصراف از هاروارد تا بنیانگذار یک شرکت موفق و توصیه هایش برای کارآفرینان مشتاق صحبت کند.

در صنعت خود تخصص منحصر به فردی داشته باشید

کریستین سال‌ها را به‌عنوان سوملیر در رستوران‌های گران‌قیمت در نانتاکت، نشویل و نیویورک گذراند. این تجربه حرفه ای، همراه با تحصیل او در کشاورزی پایدار، به او موقعیت تک شاخ در صنعت شراب کنسرو می دهد. او می‌گوید: “من تنها بنیان‌گذار با تجربه شراب هستم. هر کس دیگری مدرک MBA دارد، یا افرادی را برای مدیریت بخشی از تجربه شراب استخدام کرده‌اند.” “من تنها کسی هستم که به صنعت از پایین به بالا نگاه می کنم.”

این دیدگاه منحصر به فرد به کریستین اجازه می دهد تا روندها و فرصت هایی را که دیگران ممکن است از دست بدهند شناسایی کند. او یک مثال را به اشتراک می‌گذارد: “من یک برنامه شراب را در لس آنجلس اجرا کردم و دیدم که بیشتر از همه رنگ‌های دیگر شراب نارنجی می‌فروشیم. بوم. من اولین کسی بودم که با یک شراب نارنجی توزیع شده ملی در یک قوطی به بازار عرضه کردم. و حالا جعبه.”

مطالب مرتبط: “یک سایز برای همه مناسب نیست” افسانه مکملی که این مدیر عامل می خواهد آن را در هم بشکند

ایجاد روابط واقعی با اعضای هیئت مدیره و سرمایه گذاران

کریستین به خود افتخار می کند که با سرمایه گذاران خود در مورد چالش هایی که Nomadica با آن مواجه است بسیار باز و صادق است. او اطراف خود را با هیئت مدیره ای متشکل از اپراتورهای با تجربه در راه اندازی کسب و کار احاطه کرده است و می تواند از او در فراز و نشیب ها حمایت کند. افشای کامل: من یکی از اولین سرمایه گذاران فرشته کریستین بودم و بزرگترین چکی را که تا به امروز نوشته بودم برایش نوشتم، زیرا او همه باکس ها را برای من چک می کرد.

به روندهای نوظهور و ترجیحات مصرف کننده توجه کنید.

با وجود موفقیت Nomadica، کریستین روی موفقیت های خود استراحت نمی کند. او دائماً در تلاش است تا نوآوری کند و در صدر تغییرات در صنعت باشد. برای مثال، او تشخیص می‌دهد که نسل هزاره‌ها و ژنرال Z در مورد آنچه مصرف می‌کنند هوشیارتر می‌شوند، که این با عقل متعارف که این نسل‌ها فقط به دنبال برچسب‌های فانتزی و ترفندهای بازاریابی می‌روند، در تناقض است.

او می‌گوید: «این یک مصرف‌کننده فوق‌العاده تحصیل‌کرده است که خجالتی است و در مورد چیزی که الان مصرف می‌کند غواصی می‌کند.

مطالب مرتبط: این کارآفرین از رانندگی در اوبر به راه اندازی یک تجارت میلیون دلاری تصفیه هوا رفت.

به سبک خود وفادار بمانید

کریستین عمدا Nomadica را به آرامی ساخت و با مشارکت در هتل ها و مکان های ممتاز شروع کرد. برخلاف توصیه‌هایی که دریافت کرد، او قبل از اینکه به خرده‌فروشی انبوه بپردازد، بر تولید فروش با سرعت بالا تمرکز کرد.

“من این مسیر آهسته و سخت را در پیش گرفتم زیرا احساس می‌کنم که این فقط حال و هوای من است، این انرژی من است. من هرگز کاری را به این روش آسان انجام نمی‌دهم که برای من آزاردهنده است. همه دوستانم بی‌نهایت از این بابت عصبانی هستند، اما می‌دانستم که این راه درست برای ساختن برند است، و اکنون ما برای خرده فروشی آماده ایم.”

از به چالش کشیدن وضعیت موجود نترسید

کریستین به عنوان یک مؤسس زن در یک صنعت تحت سلطه مردان، هنگام راه‌اندازی Nomadica با شک و تردیدهای زیادی مواجه شد. اما او بر روی دیدگاه خود برای برهم زدن صنعت شراب و کم ادعا کردن آن پافشاری کرد.

دیگر کسی به ایده دیوانه وار او نمی خندد.

او می‌گوید: «وقتی در حال حاضر به صنعت شراب نگاه می‌کنید، تنها بخش‌هایی که در حال رشد هستند شراب‌های گازدار، کنسرو شده با قیمت بالای 15 دلار هستند، که دقیقاً همان قیمتی است که ما داریم. “احساس می‌کنم در حالی که دیگران در حال انصراف هستند یا کوکتل‌های کنسرو شده با شراب درست می‌کنند، من به آن متمایل هستم زیرا هنوز فرصت را می‌بینم.”

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/this-sommeliers-laughable-idea-is-disrupting-the-385/483287

دیدگاهتان را بنویسید