اجازه ندهید تغییرات بزرگ شما را از اصول کسب و کار منحرف کند قهوه بد اسکات اسنایدر، مدیرعامل هاوایی. به عنوان مثال، حق امتیاز در همان سالی به دست آمد که Haseotes مکان ناپل را خرید – و مالک جدید بلافاصله پس از آن یک طراحی مجدد نام تجاری را آغاز کرد. اما Haseotes میدانست که باید اصول اولیه را قبل از زیباییشناسی به کار ببندد.
مطالب مرتبط: زمانی که او مهاجرت کرد، ریاضی تنها زبانی بود که او می فهمید. اکنون او این دانش را در امتیازی با درآمد 30 میلیون دلاری در سال ساخته است.
مجله ترفندهای اینستاگرام
https://www.entrepreneur.com/franchises/she-was-a-regular-at-a-struggling-coffee-shop-then-she/479308
اسنایدر میگوید: او روی «موجودی، داشتن تجهیزاتی که کار میکند و پیروی از دستورالعملهایی که ما تنظیم میکردیم» متمرکز شده بود. و کار کرد. او در سال اول فروشگاه را تقریباً دو برابر کرد بدون اینکه هیچ تغییر اساسی در طراحی ایجاد کند.
Haseotes مجبور شد برای بازسازی مغازه تعطیل شود، اما در آن مدت او قهوه رایگان به مشتریان بیرون ارائه داد. و پس از طوفان، او قهوه رایگان را برای اولین پاسخ دهندگان برد. او میگوید: «ما نمیخواستیم مردم به جای دیگری بروند. این یک امر عادی است. من به کارکنان پول دادم. اما با انعام، آن پول را به امور خیریه اهدا کردیم. وقتی مردم می دادند، سخاوتمندانه می دادند.
مشاوره از فرنچایزر
Haseotes تعدادی کارمند جدید استخدام کرد، اما با اعضای تیم موجود نیز آشنا شد و به دنبال پتانسیل بزرگ بود. بهویژه یک باریستا، دنیل گیموند، به نظر میرسید که آماده یک ترفیع بزرگ باشد – بنابراین او را مدیر کرد. “این همه تفاوت را ایجاد کرد. توصیه من این است که به اطراف نگاه کنید و ببینید چه کسی کار را انجام می دهد و از انتظارات فراتر می رود.
2. فرصت بزرگتر را ببینید.
کگوش کن ویلیامز-هسیوتز یک قهوه بد بد را خرید و آن را به بهترین مکان این برند تبدیل کرد. اکنون در مسیر رسیدن به حداقل 1.8 میلیون دلار درآمد در سال 2024 است. چگونه؟ او چیزی در مورد کسب و کار قهوه نمی دانست، اما اهمیت جامعه و اینکه چگونه به مکان ها معنا می بخشد را درک می کرد.
Haseotes فرصتی برای گسترش به فضای همسایه داشت. این امر منطق مالی کمی داشت – دو برابر اجاره، اما عدم توانایی برای گسترش منو (به دلیل مشکل پارکینگ و منطقهبندی). اما برای Haseotes، مغازه او در واقع قهوه نبود. این در مورد جامعه بود – و فضای جدید می تواند میزبان موسیقی، سخنرانی و موارد دیگر باشد.
3. همیشه ارتباطات را تقویت کنید.
Haseotes یک بار خانهای را برای مجرمان سابق که دوباره وارد جامعه میشدند اداره میکرد و سپس در توسعه جامعه در یک بانک کار میکرد. در سال 2019، در حالی که در ناپل، فلوریدا زندگی می کرد، او به طور منظم در قهوه محلی Bad Ass در هاوایی بود، زیرا او احساس جامعه را در آنجا دوست داشت: او می گوید: “این جایی است که همه می آمدند و با هم می نشستند و یک فنجان قهوه می خوردند.” – از برق کاران و طراحان منظر محلی گرفته تا میلیونرها و میلیاردرها. اما این مکان با درآمد تنها 430000 دلار در سال مشکل داشت. بنابراین او آن را خرید. این چیزی است که او بعداً انجام داد.
مطالب مرتبط: چرا باید به جای شروع کار خود، حق امتیاز بخرید؟
1. از درون تبلیغ کنید.