اصول بسته بندی لوازم برقی برای اسباب کشی

یک بسته بندی استاندارد بستگی به نوع کالای شما دارد . مهمترین قسمت باربری هوایی ، بسته بندی و آماده سازی کالای شما می باشد . بسته بندی بار هوایی فریت میبایست طوری باشد که لوازم در داخل بسته ها و جعبه ها تکان نخورند. همانطور که گفته شد بهترین راهکار برای بسته بندی لوازم برقی همچون تلویزیون ، لوازم صوتی و آشپزخانه ، بهره گیری از خدمات بسته بندی اثاثیه توسط باربری تهران می باشد. انجام برخی اصول و قواعدی که در ادامه این مقاله ذکر می شود بهترین روش برای بسته بندی لوازم برقی در هنگام اسباب کشی می باشد.بنابراین در صورتی که قصد انجام بسته بندی بدون استفاده از خدمات باربری تهران و سایر شرکت های باربری را دارید به نکات زیر توجه نمایید. لوازم شکستنی میبایست در بسته های مناسب توسط نایلون های حباب دار و ضربه گیر بسته بندی و محافظت گردد. بستن ظروف و وسایل شکستنی با نایلون حبابدار و ضربه گیرهای موجود میتواند خطر شکستن این ظروف را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بسته بندی لوازم منزل باید همزمان با بهترین قیمت ، کاملا مطمئن، بهینه و مطابق محدودیتهای حمل هوایی باشد. کالاهای حجیم میبایست در بسته های مناسب قرار گیرند ویا لااقل با چندین لایه فوم ونایلون حباب دار مورد محافظت قرار گیرد.

انجام این خدمات علاوه بر کاهش اتلاف زمان ، میزان آسیب به چنین اثاثیه ای را به حداقل خواهد رساند.اتوبار تیک بار آماده کلیه خدمات باربری در تمام نقاط تهران به شما عزیزان می باشد. چنانچه شما تمایل داشته باشید و یا نیاز باشد خود در محل ترمینال بار فرودگاه امام خمینی حضور بهم رسانید ، عملیات بسته بندی و پالت کردن بار شما در ترمینال کارگوی فرودگاه انجام میشود . وسایل شما بهتر است داخل کارتن های محکم و یا صندوقهای چوبی باشد. حساسیت این موضوع سبب شده است که امروزه شرکت های باربری و باربری تهران کلیه خدمات بسته بندی اثاثیه خود را با دقت کامل و بر اساس اصول و قواعد انجام دهند تا میزان هرگونه آسیب به لوازم برقی و سایر لوازم به حداقل برسد.بنابراین انتخاب صحیح شرکت باربری برای حمل اثاثیه ضرورت بسیار زیادی دارد. همانطور که می دانید لوازم برقی از جمله گران قیمت ترین وسایل هر خانه می باشند و علاوه بر این موضوع میزان آسیب دیدگی آن ها بسیار زیاد است.پس در هنگام اسباب کشی می بایست با دقت بیشتری نسبت به چنین وسایلی اقدام به جابجایی آن ها نمود.

بسته بندی های مناسبی همچون کارتن های محکم ، جعبه های پلاستیکی و یونولیتی ، جعبه های چوبی و فلزی ، و همچنین پالت های بزرگ و کوچک بار که بر روی آنها میتوان بارهای مختلف و مخصوصا آسیب پذیر و شکستنی خود را بخوبی مهار کرد تا از آسیب دیدن در امان باشند. برای بارهای مختلف شما میتوانید از بسته بندی های مختلف و متفاوتی استفاده کنید. برخی از اینگونه مواد مانند نمونه های آزمایشگاهی را میبایست در بسته های یونولیتی که دارای یخ خشک و یا آیس ژل های مخصوص هستند ارسال کرد . همچنین نمونه های میوه نیز در ظروفی که دارای مقداری یخ برای حفظ دمای مناسب است بسته بندی میشوند. اما برای بارهای آسیب پذیر و شکستنی مانند ظروف شیشه ای و کریستال و بلور و اشیایی مانند قاب عکس و مجسمه های تزیینی ، ما بسته های متفاتی را بشما پیشنهاد میکنیم. همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی کرده و چنانچه مایل باشید تمام پروسه ی بسته بندی انواع لوازم شما را برای حمل هوایی بسته بندی مناسب و استاندارد نموده و سپس برای حمل با هواپیما به فرودگاه ارسال میکنند.

از اولین مسائلی است که پیش از انجام باربری می بایست به آن دقت کرد.اما اگر قصد بسته بندی اسباب و اثاثیه و لوازم برقی خود را به صورت شخصی دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. این بدین معنی است که پیش از جابجایی این وسیله می بایست کلیه وسایل و محتویات داخل آن اعم از مواد غذایی و یا قفسه ها را خارج نموده ، محیط داخل یخچال را تمیز و سپس اقدام به بسته بندی و جابجایی آن نمایید. چگونه بار خود را برای ارسال هوایی به خارج از کشور بسته بندی استاندارد کنیم ؟ همکاران ما در شرکت آریان آسمان ، در زمان مشاوره ی رایگان و باز دید از لوازم شما ، شما را در زمینه ی بسته بندی عالی و حرفه ای بارهایتان راهنمایی کرده و در صورت تمایل ، کادر مجربی را برای بسته بندی استاندارد لوازم منزل شما از کوچکترین بارها تا بزرگترین برایتان ارسال کرده و لوازم شما با بالاترین کیفیت برای حمل هوایی بار توسط هواپیما به خارج از کشور، بسته بندی میشوند.

پیش از حمل و جابجایی اجاق گاز آن را به صورت کامل تمیز نمایید تا بدنه دستگاه از هرگونه روغن و چربی پاک گردد.در مرحله بعد قطعاتی که می توان از دستگاه جدا نمود را برداشته و از دستگاه جدا نمایید.برای جدا سازی اتصال گاز دستگاه در صورتی که مهارت این کار را ندارید بهتر است از متخصصین این کار استفاده نمایید تا انجام این کار را به صورت اصولی میسر سازند.سیم برق گاز هم جدا کرده و با استفاده از چسب یا طناب به بدنه دستگاه محکم نمایید.در مرحله بعد بهتر از از کارتن خود دستگاه استفاده نمایید و دستگاه را در داخل آن قرار داده تا دچار خط افتادگی و یا آسیب نشود. مقاله نحوه انتقال مواد غذایی در هنگام اسباب کشی روش های کامل این کار را به شما آموزش خواهد داد. انجام این کار علاوه بر سبک تر شدن دستگاه برای جابجایی راحت تر ، سبب کاهش سر و صداهای وسایل و برخورد آن ها به دیواره ی داخلی دستگاه می شود.اگر مواد غذایی فاسد شدنی در یخچال دارید می بایست آن ها را تخلیه و در یخچال های مسافرتی و یا کلمن قرار دهید.

محتویات داخلی ماشین ظرفشویی خود را به طور کامل تخلیه نموده و از خالی بودن مخزن دستگاه اطمینان حاص نمایید. درب دستگاه هم به منظور عدم باز شدن در هنگام جابجایی محکم نمایید و پس از آن دستگاه را در کارتن مخصوص خود قرار دهید.برای باز کردن ماشین لباسشویی همچون اجاق گاز نیاز به افراد متخصص این کار برای باز کردن لوله آب می باشد.پس از اطمینان از خالی بودن و خشک بودن محفظه داخلی لباسشویی درب آن را به صورت محکم بسته و آن را در کارتن مخصوص خود قرار داده و درب کارتن را با چسب محکم نمایید. پس از انجام تمامی موارد اشاره شده در انتها درب یخچال را به بدنه با استفاده از چسب یا طناب فیکس نمایید و در صورتی که کارتن آن را نگه داشته اید آن را در داخل کارتن قرار داده و آماده جابجایی نمایید.

شرکت های باربری تهران کلیه مراحل گفته شده را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت اصولی برای شما خدمات بسته بندی وسایل منزل انجام می دهند. یکی از مشکل ترین وسایل به منظور جابجایی در هنگام اسباب کشی که در صورت هرگونه سهل انگاری دچار آسیب جدی می شود یخچال می باشد. آماده انجام باربری و اسباب کشی شما عزیزان می باشد. شرکت خدمات بار هوایی آریان آسمان می تواند با ارسال پرسنل مجرب خود در اسرع وقت تمامی این موارد را تهیه نموده و با انجام مشاوره رایگان هزینه های بسته بندی را در اسرع وقت به شما اعلام نمایند. بسته بندی کارتن ، جعبه های چوبی و فلزی در خود فرودگاه هم توسط پرسنل شرکت صورت میپذیرد. پس از خارج کردن قفسه های یخچال آن ها را جهت عدم شکستن و آسیب با حوله پوشانده و در کارتن های محکم قرار دهید و بر روی کارتن نام محتویات داخلی آن را یادداشت نموده تا در هنگام باز کردن وسایل در مکان جدید بتوانید به راحتی آن ها را پیدا کنید.در صورتی که قفسه ها وزن زیادی نداشته باشند می توانید آن ها را در یخچال با استفاده از چسب به بدنه یخچال محکم نمایید تا در هنگام جابجایی تکان نخورند. سیم برق را به بدنه دستگاه چسبانده و با طناب یا چسب آن را به بدنه متصل نمایید.

یکی از مسائلی که در هنگام جابجایی و اسباب کشی حتما بایستی به صورت اصولی انجام گیرد بسته بندی اسباب اثاثیه می باشد.لوازم برقی یکی از آن دسته وسایلی است که در هنگام اسباب کشی امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد و به علت قیمت بالای این لوازم در صورت هرگونه آسیب ، شخص متضرر خواهد شد. در صورت عدم بسته بندی مناسب لوازم منزل و یا کالای تجاری شما که قرار است با هواپیما و به صورت هوایی حمل گردد ، حتی با نازلترین قیمت و با سریع ترین شرایط حمل ، موجب ضرر و زیان فرستنده در انتهای پروژه حمل خواهد گشت لذا در جهت منفعت بیشتر و آینده نگری می بایست به بسته بندی کالای خود با صرف زمان زیاد و انجام هزینه مناسب در جهت جلوگیری از ضرر و زیان اقدام نمود . به یاد داشته باشید که کالاهای حجیم با وزن پائین پرهزینه ترین اقلام جهت حمل برای شما و محبوب ترینها از لحاظ ایرلاین ها هستند. در مرحله بعد یخچال را از برق کشیده و سیم آن را با استفاده از بستن طناب به دور دستگاه محکم نمایید تا در هنگام جابجایی مزاحمتی برای شما ایجاد ننماید.اگر فریزر شما دچار برفک زدگی شده است ، پیش از باربری و جابجایی می بایست آن را یخ زدایی و خشک کرده تا آب شدن آن ها در هنگام جابجایی شما را دچار مشکل ننماید (خشک کردن کامل دستگاه می بایست در اولویت قرار گیرد).

دیدگاهتان را بنویسید