استفاده از رشد اینستاگرام برای برندسازی مجدد شرکت
اگر شما هم مانند بسیاری از ما هستید، دائما به دنبال ایجاد یا راه اندازی مجدد تصویر و صدای برند شرکت خود هستید. هنگام انجام این کار، به جام مقدس رسانه های اجتماعی – اینستاگرام نگاه نکنید.
در حالی که بسیاری هنوز این پلتفرم را یک وبلاگ عکس صرف می دانند، پتانسیل بازاریابی و برندسازی برای شرکت شما در صورت استفاده صحیح بی پایان است. اینستاگرام به ارائه بهترین CTR معروف است و پیشنهاد می کنیم از آن بهره ببرید.
رسانههای اجتماعی هر روز مرتبطتر میشوند و اینستاگرام همچنان پیشرو است. استفاده استراتژیک از پلتفرم و تلاش برای رشد ارگانیک اینستاگرام از طریق محتوای مناسب، تصویر برند اصلی و مصرف کنندگان وفادار را تضمین می کند.
برای ما غیرممکن است که بدون اطلاع از ابتکارات برندتان دقیقاً به شما بگوییم چه چیزی را پست کنید، اما میتوانیم مجموعهای از دستورالعملهای آزمایش شده و واقعی را به شما ارائه دهیم تا تعامل و حضور اجتماعی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.
چگونه از اینستاگرام برای برندسازی شرکت خود استفاده کنیم؟
استفاده از اینستاگرام برای برندسازی کسب و کار نیازمند چندین تاکتیک کلیدی است. آنها به شما کمک می کنند تا هویت برند خود را به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را درگیر کنید. اول، ضروری است که سبک بصری خود را با ارزش های برند و مخاطبان هدف خود هماهنگ کنید.
این مستلزم استفاده از یک طرح رنگ یکپارچه، فیلترهای قابل اعتماد، و مواد زیبایی شناختی است که جوهر شرکت شما را به تصویر می کشد. استفاده از عکسها و ویدیوهای درجه یک ممکن است به ایجاد اعتبار کمک کند و طرفدارانی را جذب کند که زیباییشناسی مشابهی با شرکت شما دارند.
ثانیاً، ایجاد یک برند مستحکم در مورد ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبان شماست. میتوانید این کار را با پاسخ دادن به نظرات، پرسیدن سؤالاتی در زیرنویسهای خود برای تشویق بحث و استفاده از استوریهای اینستاگرام و ویدیوهای زنده انجام دهید تا به طرفداران خود نگاه دقیقتری به کسبوکارتان داشته باشید. به اشتراک گذاری نظرات مشتریان و محتوای ایجاد شده توسط کاربران نیز می تواند باعث ایجاد حس ارتباط بیشتر با برند شما شود و حس اجتماعی را در بین دنبال کنندگان شما تقویت کند.
به اشتراک گذاری مداوم محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطبان می تواند باعث رشد اینستاگرام، ارتقای برند شما و ایجاد پایگاه طرفداران وفادار شود.
نکات تجاری که می تواند به رشد برند شما کمک کند
ایجاد اعتماد و آگاهی از برند نیاز به محتوای ثابت دارد. اطمینان حاصل کنید که صدا، اصول و زیبایی شناسی شرکت شما در تمام محتوای شما – از جمله در اینستاگرام – منعکس شده است. این ثبات علاوه بر کمک به توسعه هویت یک برند تجاری، شناخت مخاطب را برای کسب و کار شما افزایش می دهد.
استفاده موثر از CTA ها (Call to Action) یکی دیگر از اجزای ضروری است. فراخوانهای اقدام (CTA) را با دقت در زیرنویسها، داستانها و نمایه خود بگنجانید تا دنبالکنندگان خود را در جهت فعالیتهای خاص، مانند بازدید از وبسایت، اشتراک در ایمیل یا خرید، تشویق کنید. نرخ تعامل و تبدیل ممکن است با استفاده از CTAهایی که واضح و فریبنده هستند تا حد زیادی افزایش یابد.
استفاده از تجزیه و تحلیل و بینش ممکن است اطلاعات مفیدی در مورد ترجیحات، عادات و جمعیت شناسی مخاطبان شما به همراه داشته باشد. از این داده ها برای تعیین الگوهایی استفاده کنید که برای مخاطبان هدف شما جذاب است، برنامه انتشار خود را تنظیم کنید، و مطالبی را ایجاد کنید که نیازهای آنها را برآورده کند.
حفظ آگاهی و اصلاح استراتژی خود بر اساس بینش های مبتنی بر داده می تواند به شما در افزایش رشد اینستاگرام و گسترش دامنه برند خود در سایر پلتفرم ها کمک کند.
ثبات در محتوا
اگر به صفحه اینستاگرام یک برند مشهور مانند Stance یا Yeti نگاه کنید، بلافاصله متوجه یک «نگاه» قطعی و غیرقابل انکار خواهید شد. به حدی که اغلب اوقات می توانید پست های آنها را بدون نگاه کردن به دسته یا عنوان آنها شناسایی کنید.
برای اطمینان از اینکه هر پست مطابقت دارد، یک عکاس، طراح یا تیم اجتماعی خود را در همان صفحه استخدام کنید. دستورالعمل های برندسازی شما.

به یاد داشته باشید که از طریق کپشن های خود نیز به ثبات می رسید. صدای برند شما بخش مهمی از زیبایی شناسی شرکت شما است و نوشتن زیرنویس های هوشمندانه، آموزنده یا مینیمال کاملاً به شما بستگی دارد. با این حال، این موارد را دست کم نگیرید – یک اشتباه تایپی یا گرامر می تواند بلافاصله به اعتبار شما آسیب برساند.
برندهای موفق زمانی را برای ایجاد یک تصویر واضح اختصاص داده اند و این وضوح در هر پست مشهود است. تصویر شما کاملاً به شما بستگی دارد، اما زمانی که تصمیم گرفتید چگونه آن را به تصویر بکشید، به آن پایبند باشید و رشد ارگانیک اینستاگرام دنبال خواهد شد.
فراخوان یکپارچه برای اقدام
اینستاگرام دائماً ایجاد حساب های تجاری را آسان می کند هماهنگی بین پروفایل و وب سایت آنها. آنچه قبلاً فقط از طریق “پیوند در بیو” امکان پذیر بود اکنون به اشکال مختلف در برنامه موجود است.
به عنوان مثال، پستهای «قابل خرید» یکی از جدیدترین ویژگیهایی هستند که برندها را قادر میسازد تا محصولات را در عکسها برچسبگذاری کنند و کاربران را مستقیماً به یک صفحه وب یا صفحه پرداخت با یک کلیک هدایت کنند.
علاوه بر این، حسابهای تجاری میتوانند از ویژگیهای استوری اینستاگرام، مانند «کشیدن به سمت بالا» برای هدایت کاربران به سایت خود استفاده کنند. اگر قبلاً از ویژگی داستان استفاده نمیکنید، به شدت توصیه میکنیم از همین امروز شروع کنید.
ایجاد پستهای داستانی معمولا راحتتر از پستهای دائمی است، اما میتواند به همان اندازه یک پست دائمی برای اهداف بازاریابی موثر باشد.
لینک های خود را به روز کنید
پیوند موجود در بیو شما نباید همیشه یک پیوند صرف به صفحه اصلی سایت شما باشد. اگر دائماً رویدادها، محصولات یا مجموعههای فصلی جدید را تبلیغ میکنید، پیوند را متناسب با آن بهروزرسانی کنید. اینستاگرام مکانی به موقع است و نمایه های ما باید به همین صورت منعکس شود.


هنگامی که نام تجاری خود را ایجاد کردید، تصدیق کنید که برای فروش یا تبلیغ محصولات یا خدمات خاص اینجا هستید. در حالی که امروزه روش های بسیار دیگری برای پیوند دادن به سایت شما در اینستاگرام وجود دارد، لینک موجود در بیو حساب کاربری شما اولین چیزی است که یک کاربر جدید و مصرف کننده بالقوه با آن مواجه می شود.
آن را ساده نگه دارید
در حالی که همه این ویژگیها و بهروزرسانیهای بیپایان ممکن است گاهی اوقات طاقتفرسا به نظر برسند، اما هدف این است که به خاطر رشد کاربر و رشد ارگانیک اینستاگرام آن را ساده نگه دارید. بنیانگذاران پلتفرم اجتماعی را در سطحی بسیار حداقلی ایجاد کردند و موفق ترین حساب ها امروز به آن ریشه ها وفادار هستند.
با اتخاذ یک طرز فکر مینیمالیستی، به طراحی تمیز، عکسهای با کیفیت بالا و زیرنویسهای جذاب دست یابید.
این نیز مربوط می شود چند بار پست می کنید. با یک یا دو پست با کیفیت بالا در روز و یک استوری ثابت اینستاگرام، به خوبی در مسیر دستیابی به اهداف برندسازی و موفقیت در رسانه های اجتماعی خواهید بود.
تصاحب اینستاگرام نیز می تواند کمک کند
تصاحب اینستاگرام، که از فالوورهای اینفلوئنسرها یا کارشناسان صنعت استفاده می کند، ممکن است به طور چشمگیری دیده شدن شرکت شما را افزایش دهد. میتوانید با تماس با افراد مرتبط برای تصاحب حساب اینستاگرام شما برای مدت کوتاهی، مخاطبان جدیدی را جذب کنید که متناسب با جمعیت هدف شما باشد. با همکاری با اینفلوئنسرهای قابل اعتماد، این استراتژی نه تنها کسب و کار شما را در معرض مخاطبان بیشتری قرار می دهد، بلکه شهرت آن را نیز تقویت می کند.
زمانی که به یک مجری مهمان اجازه میدهید آزادی خلاقانه داشته باشد، مهم است که اطمینان حاصل کنید که محتوای آنها با ارزشهای برند شما مطابقت دارد و احساس اعتبار میکند. این اعتبار می تواند ارتباطات واقعی و علاقه مندی را از طرف دنبال کنندگان فعلی و جدید تقویت کند. علاوه بر این، به اشتراک گذاری اعلامیه ها و نگاه های پنهانی در مورد تصاحب می تواند هیجان و انتظار ایجاد کند و دید برند شما را افزایش دهد.
با برنامه ریزی مدبرانه و اجرای تصاحب اینستاگرام، کسب و کارها می توانند به طور موثر مخاطبان خود را گسترش دهند، تعامل را افزایش دهند و حضور برند خود را در چشم انداز شلوغ رسانه های اجتماعی تقویت کنند.
نتیجه گیری
هنگامی که عاقلانه استفاده می شود، احیای فعالیت های برندسازی شرکت شما در اینستاگرام ممکن است یک بازی را تغییر دهد. با تمرکز بر احیای هویت بصری برند خود، تعامل واقعی با مخاطبان و استفاده از ابزارهای جدید مانند استوری اینستاگرام، قرقره ها و ویدیوهای زنده، می توانید با موفقیت دوباره با مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنید و مشتریان جدیدی جذب کنید.
برای اطمینان از اینکه ارزش ها و شخصیت برند شما در تمام پست ها، داستان ها و تعاملات شما می درخشد، بسیار مهم است که پیام و تصاویر خود را ثابت نگه دارید. بعلاوه، با بررسی تجزیه و تحلیل برای درک مخاطبان و عملکرد محتوای شما، می توانید استراتژی خود را تغییر دهید. به این ترتیب، تلاش های شما برای رشد در اینستاگرام با اهداف تجاری شما همسو خواهد شد و واقعاً تفاوت ایجاد می کند.
Instagram Growth Strategies to Successfully Rebrand Your Company