از این دستورات ChatGPT برای افزایش فروش آمازون خود استفاده کنید
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
اگر به دنبال پیشرفت در آمازون هستید، به مزیت های رقابتی کلیدی مانند تخصص در زمینه فروش، مشتری و بازار آمازون نیاز دارید. خوشبختانه، اگر مانند یک مشاور آمازون فکر می کنید و می دانید چه چیزی بپرسید، می توانید بلافاصله با استفاده از ChatGPT همه اینها را به دست آورید.
به عنوان یک CMO کسری، اینها دستورات ChatGPT برای فروشندگان آمازون است که من با مشتریانم برای کمک به آنها استفاده می کنم، خواه آنها به دنبال راه اندازی محصولی در آمازون باشند یا در مورد استراتژی های بازاریابی آمازون کمک بگیرند.
مطالب مرتبط: آیا می خواهید به سرعت فروش آمازون خود را افزایش دهید؟ در اینجا 3 نکته کلیدی از مشاور آمازون آورده شده است.
چگونه با ChatGPT صحبت کنیم
اگر میخواهید بهترین اطلاعات را از ChatGPT دریافت کنید، باید بهترین اطلاعات را در آن قرار دهید. هنگام ایجاد درخواستهای خود، باید تا حد امکان خاص باشید و از این ساختار پیروی کنید:
-
مودب باشید – این بیشتر از آنچه فکر می کنید کمک می کند.
-
به آن تخصص و نقش بدهید.
-
تا جایی که ممکن است جزئیات را ارائه دهید، درست مانند کاری که با یک مشاور انجام می دهید.
-
پارامترها و جزئیات مورد نیاز خود را از پاسخ خود به آن بدهید.
یک شخصیت خریدار ایجاد کنید
من به درک نکردن مشتری خود به عنوان یکی از دو دلیل اصلی شکست فروشندگان آمازون اشاره کردم، اما خوشبختانه، این درخواست ChatGPT می تواند آن را به سرعت حل کند.
شما می خواهید یک شخصیت خریدار ایجاد کنید تا به شما در درک بازار آدرس پذیر خود کمک کند. سعی کن به همه بفروشی و به هیچ کس نفروشی.
از این مثال ChatGPT استفاده کنید: “لطفاً به عنوان کارشناس برندسازی من عمل کنید. من قهوه 100٪ ارگانیک را در غلاف های قهوه آلومینیومی به مصرف کنندگان هدفمندی که به دنبال تازه ترین قهوه موجود در بازار هستند می فروشم تا با اجتناب از میکروپلاستیک ها انتخاب های سالم تری داشته باشند و از کمک به جلوگیری از ورود پلاستیک به محل های دفن زباله احساس خوبی داشته باشند. و اقیانوسها لطفاً یک شخصیت خریدار عمیق ایجاد کنید که شامل ویژگیهایی باشد که به من کمک میکند تصمیمات خرید آنها را درک کنم، احساس خود را از خود، و همچنین افرادی که آنها را به صورت آنلاین دنبال میکنند. ویژگی های سنتی مانند درآمد، موقعیت مکانی و موارد دیگر.”
آواتار مشتری ایجاد کنید
آواتارهای شما به شما کمک می کند تا ذهنیت و دلایل خرید مشتریان خود را درک کنید. این به شما امکان می دهد کپی بهتر، تبلیغات موثرتر بنویسید و تصاویر مغناطیسی ایجاد کنید.
از این مثال ChatGPT استفاده کنید: “از شما متشکرم. به عنوان کارشناس برندینگ من و با توجه به شخصیت خریدار، می توانید لطفا سه آواتار جداگانه برای من ارائه دهید که به من کمک می کند نیازهای مختلف مشتری خود را درک کنم؟ مایلم شما بنویسید: آنها می خواهند به چه چیزی برسند؟ چرا آنها آنها در حال حاضر برای به دست آوردن آنچه می خواهند چه کار می کنند؟ پیامدهای مالی نرسیدن آنها به آنچه می خواهند؟
مطالب مرتبط: برای افزایش فروش خود در آمازون از برندهای بزرگ کپی نکنید – به جای آن این کار را انجام دهید
تصاویر و ویدیوهایی را ایجاد کنید که تبدیل شوند
اکنون که مشتری خود را از نزدیک درک می کنیم، آماده ایم نام تجاری را به آهنربایی برای مشتریان شما تبدیل کنیم. ما با تصاویری شروع می کنیم.
از این مثال ChatGPT استفاده کنید: “متشکرم، عالی است. اکنون من به عنوان مدیر هنری خود با تخصص در زیبایی شناسی عصبی، روانشناسی رنگ ها و بازار آمازون آماده کمک شما هستم. لطفاً به من اطلاع دهید که چه ملاحظات کلیدی مانند رنگ ها، ترکیب بندی، چیدمان ها، شکل ها، بافتها و فونتهایی که باید در گالری تصاویر، محتوای A+، تصاویر آگهی و ویدیوها برای این شخصیت خریدار و آواتارها استفاده کنم اصول زیبایی شناسی برای برند من در ارتباط با نحوه حل مشکلات مشتریان، تسکین درد آنها و برآوردن خواسته های آنها مهم است.”
کپی ایجاد کنید که بفروشد
نقاط گلوله شما در تصاویر شما تغییر کاربری داده می شود، بنابراین درست کردن آن بسیار مهم است. جزئیات کلیدی و ساختار نقطه گلوله را در اعلان یادداشت کنید.
از این مثال ChatGPT استفاده کنید: “خیلی از شما متشکرم. اکنون، لطفاً کارشناس کپی رایتینگ آمازون من باشید تا به من کمک کند تا نکات گلوله ای را برای کباب هایم بنویسم. ما با رست کلمبیایی شروع می کنیم. در اینجا یادداشت های چشنده آمده است: بادام شکلاتی گیلاس سیاه. من به نکات گلوله نیاز دارم تا با یک فکر اصلی در ALL CAPS با دو نقطه در انتها شروع کنید، سپس آن فکر اصلی را در حروف جمله بیشتر از 200 کاراکتر گسترش دهید به پنج نقطه گلوله نیاز دارید، لطفاً گلولهها باید تا آنجایی که میتوانیم از کلمات کلیدی زیر در این قالب استفاده کنند.
1. ارزش پیشنهادی منحصر به فرد، اعتماد، اعتبار و ارتباط واضح محصول برای چه کسی است
2. مزایای اولیه با پل مزیت به ویژگی
3. ویژگی های اولیه با ویژگی به منفعت پل
4. سهولت مالکیت و نحوه داشتن محصول (یادداشت های تستر) را به اشتراک بگذارید
5. کاهش ریسک مشتری و نحوه هماهنگی ما به عنوان یک برند با ارزش های اصلی مشتریان
در اینجا مزایای اصلی من وجود دارد:
– [list them here]
در اینجا ویژگی های اصلی من است:
– [list them here]
در اینجا چیزی است که مردم از بررسی ها می گویند که دوست دارند:
– [list them here]
در اینجا کلمات کلیدی برای استفاده آمده است:
– [list them here]”
مطالب مرتبط: چگونه فروش محصولات خود را در آمازون امروز افزایش دهیم
کمپین های تبلیغاتی ACOS کم و ROAS بالا ایجاد کنید
با فهرستی که برای مشتریان رویایی شما ساخته شده است، میتوانید با تبلیغات محصولات حمایتشده و آگهیهای مارکهای حمایتشده، ترافیک را افزایش دهید. این شامل تقسیم کردن تحقیقات کلمات کلیدی خود به گروه های کوچکتر از مضامین کلیدواژه و سپس ایجاد سرفصل برای آنها است.
از این مثال ChatGPT استفاده کنید: “این درست بود. متشکرم. لطفاً به عنوان متخصص آمازون PPC من با تمرکز بر تحقیقات کلمات کلیدی و نوشتن سرفصل های تبلیغاتی عمل کنید. لطفاً لیست اصلی کلمات کلیدی من را در زیر به گروه های کوچکتر با حداکثر 20 کلمه کلیدی بر اساس موضوع تقسیم کنید. لطفا نام ببرید. برخی از مضامین احتمالی که من مشاهده کرده ام از این واقعیت ناشی می شود که برخی از مشتریان دوست دارند محصول را “کفنج” و برخی دیگر را “kpods” بنامند پنج عنوان آگهی در هر موضوع، به ازای هر آواتار که بیش از 50 کاراکتر نباشد، و حداقل از یک کلمه کلیدی در هر عنوان یا عبارتی استفاده کنید که شباهت زیادی به کلمه کلیدی از موضوع داشته باشد نرخ کلیک
– [list of keywords]”
این دستورات ChatGPT برای فروشندگان آمازون سریع و آسان است و در هنگام تلاش برای متمایز شدن و برنده شدن در فروش در آمازون، مزیت رقابتی قابل توجهی به شما می دهد.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/use-these-chatgpt-prompts-to-boost-your-amazon-sales/484800