ارزش های Fidelity X تقریبا 80 درصد کمتر از زمانی که ماسک آن را خرید
بر اساس برآوردهای جدید Fidelity، X، سایت رسانه اجتماعی که قبلاً با نام توییتر شناخته می شد و ایلان ماسک در اکتبر 2022 به قیمت 44 میلیارد دلار خرید، اکنون 9.4 میلیارد دلار ارزش دارد.
Fidelity در گزارش سالانه Blue Chip Growth Fund که شنبه ارائه شد، ارزش X را نزدیک به 80٪ (دقیقا 78.7٪) کاهش داد. این بایگانی نشان داد که سرمایه گذاری اولیه فیدلیتی به مبلغ 19.66 میلیون دلار در X درست قبل از تصدی ماسک تا 31 ژوئیه به ارزش 5.5 میلیون دلار بود.
ایلان ماسک. اعتبار عکس: Jon Shapley/Houston Chronicle از طریق Getty Images
این اولین کاهش ارزشی نیست که X از Fidelity دریافت کرده است.
مرتبط: ایلان ماسک رسما X را از سانفرانسیسکو خارج میکند: انتخابی وجود ندارد
در ماه دسامبر، Fidelity فاش کرد که ارزش X 71.5 درصد کمتر از زمانی است که ماسک آن را خریداری کرد، با ارزشی معادل 12.5 میلیارد دلار. در اکتبر 2023، Fidelity ارزش X را 19 میلیارد دلار ارزیابی کرد.
گزارش واکنشهای رسانهای در سپتامبر 2024 از شرکت تحلیلی Kantar نشان داد که بیش از یک چهارم (26٪) شرکتهای بازاریابی قصد دارند هزینههای تبلیغاتی X را در سال آینده کاهش دهند که بزرگترین خروج از هر پلتفرم رسانه اجتماعی بزرگ است. X همچنین کمترین درصد کلی بازاریاب را داشت که فکر می کردند تبلیغات در این پلتفرم قابل اعتماد و نوآورانه در مقایسه با اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک هستند.
در اکتبر 2023، اپل، آیبیام و دیزنی پس از یک پست یهودیستیزانه از ماسک، تبلیغات خود را از X برداشتند. آنها یازدهمین، پنجمین و هشتمین تبلیغکنندگان بزرگ در X بودند.
مرتبط: بر اساس داده های جدید، X کاربران را از دست می دهد و برای جذب سازندگان تلاش می کند
https://www.entrepreneur.com/business-news/fidelity-values-x-nearly-80-less-than-when-musk-bought-it/480585