آیا اینستاگرام فقط لوگوی خود را تغییر داده است؟

آیا اینستاگرام فقط لوگوی خود را تغییر داده است؟

نام های تجاری و آرم ها دو مورد از مهم ترین دارایی های یک شرکت هستند. اینها باعث می شود مردم تشخیص دهند که چه کسانی هستند و چه می کنند. به عنوان مثال، وقتی مربع های قرمز، سبز، آبی و زرد را می بینید که برای ایجاد یک مربع غول پیکر جمع شده اند، بلافاصله به فکر مایکروسافت می افتید.

به همین دلیل است که شرکت‌ها نمی‌توانند لوگوی خود را تغییر دهند. اگر لوگو آشنا نباشد، مردم ممکن است متوجه نشوند که یک محصول از آنهاست. اما اینستاگرام این کار را کرد. با این حال، تغییرات به سختی قابل توجه است.

آیا اینستاگرام فقط لوگوی خود را تغییر داده است؟

اکنون، برندها فقط به این دلیل که آن را دوست دارند، لوگو را تغییر نمی دهند. آنها معمولاً وقتی این حرکت را انجام می دهند نحوه عملکرد یا ارائه خود را تغییر می دهند. بنابراین، آیا چیزی در اینستاگرام اتفاق می افتد که باید در مورد آن بدانید؟

تغییرات در اینستاگرام

در واقع، تغییراتی در اینستاگرام وجود دارد. این شرکت در یک پست وبلاگ گفت که آنها هویت بصری پلتفرم را تازه می کنند. آنها «انرژی و هدف جدیدی را به رنگ‌ها، فونت، لوگو و دیگر عناصر برند اینستاگرام می‌آورند».

اینستاگرام می گوید برای ایجاد تجربیات فراگیرتر و فراگیرتر برای جامعه خود تغییر کرده است.

سه تغییر در این آپدیت وجود دارد:

  • لوگو را تغییر داد تا آن را “سرزنده تر و زنده تر” کند.
  • تایپ فیس جدید اینستاگرام را معرفی کرد.
  • چیدمان و سیستم طراحی خود را به قالبی برای ارسال محتوا تغییر داد و خلاقیت، سادگی و خودبیانگری را جشن گرفت.

تغییرات در لوگو

مشاهده تغییرات در لوگوی اینستاگرام کار آسانی نیست زیرا به ندرت تغییراتی وجود دارد. فقط زمانی می توانید آن را ببینید که قدیم و جدید را در کنار هم قرار دهید. جدید پر جنب و جوش تر است. اینستاگرام می گوید که آنها لوگوی بازسازی شده را با استفاده از فرآیند مدل سازی سه بعدی خلاقانه ساخته اند. آنها این کار را انجام دادند تا احساس “روشن و زنده بودن” کند.

این شرکت می گوید روشنایی در گرادیان نماد لحظات کشف است. این لحظات در بازاریابی اینستاگرام، لوگو و ویژگی‌هایی مانند حلقه‌های استوری، استیکرها و حالت ایجاد هستند.

این شرکت امیدوار است با انرژی این شیب تخیلی دوباره به تجربه اینستاگرام جان بخشد.

اینستاگرام بدون

در اینجا چیزی قابل توجه تر از تغییرات لوگوی اینستاگرام است. این پلتفرم فونت رسمی خود را با نام Instagram Sans راه اندازی کرد. این شرکت می‌گوید عناصر طراحی که کاربران هر روز می‌بینند، مانند لوگوی برنامه و علامت کلمه، الهام‌بخش این نوع فونت هستند.

اینستاگرام از این حروف برای کمپین های بازاریابی آینده و وب سایت خود استفاده خواهد کرد. این فونت، هویت متمایز پلتفرم، مانند لوگو و نام تجاری را به نمایش می گذارد.

کاربران اینستاگرام می توانند از این فونت در استوری ها و حلقه های خود استفاده کنند. و بهترین چیز این است که اینستاگرام اطمینان حاصل کرد که حروف چاپی در هنگام طراحی آن در سطح جهانی قابل دسترسی است. بنابراین، این شرکت با متخصصان زبان از سراسر جهان همکاری کرد. آنها این حروف را به خط های جهانی از جمله عربی، تایلندی و ژاپنی اقتباس کردند. بنابراین، کاربران می توانند به طور کامل با استفاده از زبانی که انتخاب می کنند، خود را بیان کنند.

آیا اینستاگرام فقط لوگوی خود را تغییر داده است؟

طرح های بازاریابی جدید

تایپ فیس تنها چیز جدیدی در طرح های بازاریابی اینستاگرام نیست. آنها در حال انجام تعمیرات اساسی در کل ساختار هستند. سیستم طراحی جدید، همانطور که اینستاگرام در پست وبلاگ توضیح داده است، محتوا را در مرکز قرار می دهد. “این بر سادگی و بیان خود تمرکز دارد.”

اینستاگرام می گوید “تصاویر تمام صفحه را به نمایش می گذارد و به تجربه درون برنامه ای ارجاع می دهد.” علاوه بر این، سیستم طراحی جدید “خلاقیتی را که شرکت هر روز از جامعه خود می بیند جشن می گیرد.”

آیا برای کاربران مهم است؟

اگر بخواهیم کاملاً صادق باشیم، کاربران به جز دسترسی به فونت فیس انحصاری اینستاگرام، چیزی از اینها دریافت نمی کنند. لوگو بر آنها تأثیر نمی گذارد و تغییر طراحی و چیدمان بیشتر برای اینستاگرام است تا کاربران آن. مرکز این به روز رسانی “اینستاگرام کمی متفاوت به نظر می رسد” است و نه بیشتر. هیچ چیز در نحوه عملکرد اینستاگرام تغییر نخواهد کرد (یا هیچ تغییری که قبلاً قبل از این به‌روزرسانی اتفاق نیفتاده است.)

اما از آنجایی که کاربران چیزی از آن به دست آورده اند، همچنان یک به روز رسانی خوب است.

سایر امکانات جدید در اینستاگرام

همانطور که در بالا اشاره شد، اینستاگرام قبل از این به روز رسانی تغییرات زیادی ایجاد کرده است. این پلتفرم خود در تلاش است تا از «سکوی مربعی اشتراک‌گذاری عکس» فاصله بگیرد. این شرکت در تلاش است تا با TikTok، قهرمان حاکم در ویدیوهای کوتاه رقابت کند. مطمئناً این بخشی از دلیل انتشار تایپ فیس سفارشی اینستاگرام است. وقتی آن را در ویدیوهای کوتاه می بینید، بلافاصله متوجه می شوید که از اینستاگرام است، نه از TikTok.

ممکن است هنگام پیمایش در فید خود متوجه این تغییرات شده باشید. اما در صورتی که آنها را از دست دادید، در اینجا یک خلاصه آورده شده است.

ویژگی های جدید در حال آمدن به Reels

اینستاگرام Reels را دو سال پیش راه اندازی کرد. و متا، شرکت مادرش، می‌خواهد TikTok را در فضای ویدیویی کوتاه شکست دهد. به همین دلیل است که بیشتر تلاش های اخیر اینستاگرام بر روی بهبود این محصول متمرکز شده است.

سال گذشته اینستاگرام حداکثر مدت زمان این ویدیوها را دو برابر کرد. سپس، در سال جاری، متا فیس بوک Reels را در سطح جهانی منتشر کرد. حلقه‌های اینستاگرام می‌توانند در آنجا ظاهر شوند و وقتی کاربران نظرات را بررسی می‌کنند، فیسبوک آنها را به اینستاگرام هدایت می‌کند.

اینستاگرام همچنین در حال آزمایش دو ویژگی جدید برای Reels است: Video Layouts و Double Exposure. حالت اول به سازندگان اجازه می دهد تا چندین ویدیو را در پنجره های جداگانه یکی پس از دیگری ضبط کنند. سپس، آنها می توانند آنها را ترکیبی بازی کنند. Double Exposure به سازندگان محتوا این امکان را می دهد که عکسی بگیرند و سپس یک ویدیو در بالای آن ضبط کنند.

این ویژگی‌ها کاربران را تشویق می‌کند تا به جای آپلود مجدد ویدیوهای TikTok در Reels، ویدیوهای اصلی را ضبط کنند.

داستان های 60 ثانیه ای

قبل از اینکه اینستاگرام TikTok را شبیه‌سازی کند، یکی دیگر از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی نوظهور به نام Snapchat را شبیه‌سازی کرد. نکته ای که در مورد این موضوع وجود دارد این است که حداکثر طول آن کمتر از حد مجاز در ویدیوهای کوتاه است. بنابراین، اگر ویدیوهای طولانی‌تر از 15 ثانیه را آپلود کنید، اینستاگرام آنها را به بخش‌های کوتاه‌تری تقسیم می‌کند. همچنین برش های قابل توجهی وجود دارد که برای بینندگان ناامید کننده است.

آیا اینستاگرام فقط لوگوی خود را تغییر داده است؟

اینستاگرام تغییری را ارائه می کند که حداکثر طول را 60 ثانیه می کند. این ارتقایی است که دوستداران این محتوای زودگذر آن را دوست خواهند داشت.

پین ها

ژوئن گذشته، اینستاگرام ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر سه پست یا حلقه‌ها را در بالای پروفایل خود پین کنند. این به نمایش عکس ها و فیلم های مورد علاقه شما کمک می کند.

و این چیزی است که در اینستاگرام اتفاق افتاده است. این شرکت تجربیات جدیدی را برای شما آماده کرده است. بنابراین گوشی های خود را بردارید و برای آزمایش این ویژگی های جدید عکس یا فیلم بگیرید.

تاریخ: 30 آگوست 2022 / دسته بندی ها: جالب هست، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

Did Instagram Just Change Its Logo?

دیدگاهتان را بنویسید