آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر پلازا | instaa

تبریک می‌گوییم چون شما روش ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را هم یاد گرفتید و اکنون می‌توانید تغییرات لازم را در حساب کاربری خودتان اعمال کنید. همان‌گونه که مشاهده کردید ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند و کامپیوتر واقعاً آسان است و هیچ دردسر خاصی ندارد. موضوع مهم آن است که بتوانید از این حساب بهترین استفاده ممکن را ببرید و با این حساب به اهداف و رویاهای خودتان برسید. یکی از رایج ترین این نرم افزارها، اینستاگرام است که محصول شرکت فیس بوک می باشد و بر پایه انتشار تصویر است.

http://amoozesh-agrcs.ir

حالا که تمام مراحل ساخت حساب اینستاگرام با موفقیت انجام شد، اینستاگرام به ما پیشنهاد میدهد اگر میخواهید اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک خود متصل کنید. اگر اکانت فیسبوک دارید میتوانید روی گزینه connect to facebook کلیک کنید البته یادتون مجله خبری اینستا نره قبلش فیلترشکن رو فعال کنید. اگر هم دوست نداشتین به اکانت فیسبوک متصل بشید یا اصلا فیسبوک ندارید روی گزینه skip بزنید. پس از اینکه ایمیل یا شماره تماس خود رو وارد کردین یک کد تایید به آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که ثبت کرده اید ارسال میشه.

مرحله چهارم

برای ساخت یک اکانت جدید و ثبت نام در اینستاگرام بر روی گزینه ایجاد حساب جدید بزنید. مثلا ما این‌جا هم مثل مرحله قبل، شماره موبایل را انتخاب می‌کنیم. ولی اگر در تصویر زیر دقت کنید، گزینه‌ای به نام تغییر نام کاربری یا Change Username می‌بینید. کد را وارد کردید؟ حالا برای ورود به اینستا باید یک نام کاربری و پسورد برای اکانتتان انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

در این صفحه باید مشخصات کاربری پیج را تکمیل کنید و بعد روی گزینه sign up کلیلک کنید. حالا مثل تصویر زیر برای ایجاد حساب اینستاگرام روی Sign up کلیک کنید. شما با موفقیت وارد اینستاگرام شدید و همان گونه که در پائین تصویر مشاهده می کنید، می توانید اقدام به گذاشتن پست و سایر کارهایی که در نسخه موبایل وجود دارد را انجام دهید. در مرحله‌ی بعد، اینستاگرام از شما می‌خواهد که تاریخ تولدتان را وارد کنید. بعد از ورود به بخش تنظیمات نیز، به راحتی می‌توانید تصویر پروفایل خودتان را انتخاب کنید و یا تغییر دهید. همچنین در این بخش به سایر اطلاعات اکانت خود و ویرایش آن‌ها نیز دسترسی خواهید داشت.

۱۰ نکته مفید درباره روش های تبلیغات اینستاگرام

روی نماد جستجو در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. روی آیکون Search در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. یک نام کاربری انتخاب کنید و روی Sign up کلیک کنید.

  • حالا دیگر نوبت به بخش هیجان‌انگیز، یعنی وارد شدن به برنامۀ اینستاگرام می‌رسد.
  • این به شما کمک می کند تا برای فالورهای خود شناسایی شوید.
  • اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنیدطبق تصویر بالا هر اطلاعاتی که نیاز است را وارد کنید.
  • 1) به پروفایل خود بروید و برروی سه خط بالا سمت راست بزنید.
  • پس از اعمال تغییرات مورد نظر، کافیست که بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا این تغییرات ذخیره شوند.
  • اولین مرحله این هست که شما اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و وقتی عکس زیر را دیدید روی گزینه Sign Up with email or phone number یا همان «نام نویسی با ایمیل یا شماره تلفن» کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید